Shirley Valentine

Διάρκεια: 100' (με διάλειμμα)
Συγγραφέας: Willy Russell
Μετάφραση: Αλέξανδρος Ρήγας
Σκηνοθέτης: Αλέξανδρος Ρήγας
Κοστούμια: Ελένη Μπλέτσα
Μουσική: Alter Ego
Ερμηνεύουν: Μπέσυ Μάλφα

Περιγραφή

To Youfly.com σας δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε online την αγαπημένη σας θεατρική παράσταση “Σίρλευ Βάλενταιν”, δωρεάν εδώ

Περισσότερα

Ο Αλέξανδρος Ρήγας παρουσιάζει την γλυκόπικρη κωμωδία - μονόλογο του Willy Russell«Σίρλεϋ Βαλεντάιν».

Ένα ταξίδι στην Ελλάδα, ένα τραπεζάκι μπροστά στη θάλασσα, ένα αγιόκλημα και μια... αναπάντεχη γνωριμία, θα συνθέσουν το σκηνικό της δικής της επανάστασης απέναντι σε όσα την καταπίεζαν.

Πόσο όμως θα κρατήσει αυτή η επανάσταση; Θα καταφέρει να επαναπροσδιορίσει τη σχέση της με το μέσα της και τους δικούς της ανθρώπους;

Και τελικά, υπάρχει δεύτερη ευκαιρία στη ζωή;

Ένα έργο γεμάτο συναίσθημα, γέλιο, συγκίνηση και απρόοπτα...

Φωτογραφίες: Χρήστος Κοτσιρέας

Φωτογραφίες

Βίντεο

33 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ευχαριστώ την ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ που μου έδωσε την δυνατότητα να απολαύσω την κα Μάλφα σε μια γλυκόπικρη παράσταση βγαλμένη από την ζωή, πολλές φορές πρέπει να αναθεωρούμε από ότι έχουμε δεδομένο και να ξεκινάμε από την αρχή, ακολουθώντας τα όνειρά μας.

  2. Πραγματικά ότι καλύτερο έχω δει φέτος σε θέατρο. Δεν υστερεί σε τίποτα από τις παραστάσεις που παίζει ολόκληρος θίασος. Εξαιρετική η ερμηνεία της ηθοποιού. Εναλλαγές από τη χαρά στη λύπη, παρουσιάζει μια κατάσταση γνώριμη σε αρκετές γυναίκες. Σε αφήνει με μια ωραία διάθεση στο τέλος. Παράσταση για πολλά αστερακια

  3. Καλή χρονιά ΘΈΑΤΡΟΜάΝΙΑ ευχαριστούμε πολύ για τις υπέροχες θεατρικές βραδιές του 2019 με τελευταία και καλύτερη την Shirley Valentine με την εξαιρετική Μπέσυ Μάλφα. Η παράσταση ήταν εκπληκτική, υπέροχο κείμενο και μία θαυμάσια ερμηνεία. Ευχαριστούμε πολύ.

  4. Μια εξαιρετική παράσταση με την καλύτερη Μπέτυ Μάλφα που έχω παρακολουθήσει!
    Πάνω στην σκηνή βλέπουμε μια γυναίκα σε απόγνωση, που σε αφορμή ένα ταξίδι στην Ελλάδα μεταμορφώνεται σε κάποια που αρχίζει να αποδέχεται τις ατέλειες της, την ηλικία της, τα αδιέξοδα της και κάνει ανακωχή με εαυτό της και αποφασίζει να είναι απλά ο εαυτός της.
    Με χιούμορ και χωρίς μελοδραματισμούς βλέπουμε την αλλαγή και γινόμαστε μέτοχοι της λύτρωσης της από τα στερεότυπα και προκαταλήψεις που φορτώνει τις γυναίκες ο σύγχρονος τρόπος ζωής.
    Πολύ καλή η σκηνοθεσια του Αλέξανδρου Ρήγα.
    Να ευχαριστήσω πολύ το theateomania.gr για τις προσκλήσεις για μια παράσταση που την συστήνω ανεπιφύλακτα.

  5. Από τη θεατρολόγο Μαρία Μαρή
    Η Μπέσυ Μάλφα ερμηνεύει εξαιρετικά τη «Σίρλεϋ Βάλενταϊν». Μια γυναίκα, που λίγο μετά τα πενήντα της αποφασίζει να κάνει την επανάσταση της! Τα δύο παιδιά της έχουν τη δική τους πλέον ζωή και ο σύζυγος της είναι ένας απαιτητικός άνθρωπος, ο οποίος το μόνο που ζητά από εκείνη είναι να έχει στο τραπέζι το πιάτο με το φαγητό του την ώρα ακριβώς που εκείνος γυρνά στο σπίτι. Η μεταξύ τους σχέση μέσα στα χρόνια έχει ξεθωριάσει καθώς δεν έχουν πια καμιά επικοινωνία. Μόνη της παρηγοριά ο τοίχος της κουζίνας της, με τον οποίο μιλά. Η φίλη της, Τζέην, της κάνει δώρο ένα ταξίδι στην Ελλάδα, για την οποία αποτελεί ένα εξωτικό μέρος, το Γιουκάλι της, τη γη όπου πραγματώνονται όλες οι ανεκπλήρωτες επιθυμίες της, η γη της Επαγγελίας, τα μυθικά Κύθηρα. Το ταξίδι που παρά τις αρχικές της αναστολές τελικά κάνει και ανατρέπει μέσα της όλες τις εύθραυστες ισορροπίες οδηγώντας τη σε αποφάσεις ουσιαστικές για τη ζωή της.

    Η Μπέσσυ Μάλφα είναι η Σίρλεϋ, που μένει στο Λίβερπουλ, εμφανίζεται με πρόχειρα ρούχα στο πρώτο μισό της παράστασης αλλά με καλοχτενισμένα μαλλιά κομμωτηρίου, όπου με μοναδικό τρόπο μεταξύ αστείου και σοβαρού περιγράφει το δράμα των 20 και βάλε χρόνων συζυγικής ζωής, η οποία την έχει οδηγήσει στην αυτοπαραίτηση να ντύνεται άχαρα και κακόγουστα. Μετά την απόφασή της όμως να πάει στο τόπο των ονείρων της, εξελίσσεται σε μια γυναίκα γοητευτική, μοιραία, δυναμική, με ισχυρές αναφορές και υψηλές απαιτήσεις για τον εαυτό της πια, τον μέχρι πρότινος παραμελημένο.

    Εξαιρετική η Μάλφα και στις ερμηνείες των δεύτερων ρόλων που δεν εμφανίζονται στη σκηνή. Της φίλης της, της γειτόνισσας, του άντρα της, της καθηγήτριάς της και του Κώστα, του κρητίκαρου ταβερνιάρη που την πήγε βόλτα με τη βάρκα και έγινε η αφορμή να επαναστατήσει επιτέλους αποτινάσσοντας τη μιζέρια από τη ζωή της ξεπερνώντας τα αδιέξοδά της.

    Για την ερμηνεία της ηθοποιού μόνο τα καλύτερα μπορεί κάποιος να πει. Όμως το έργο για τον σύγχρονο άνθρωπο με όλα αυτά τα κρίσιμα κοινωνικά, οικονομικά αλλά και προσωπικά προβλήματα που καλείται να αντιμετωπίσει σήμερα, πολύ δύσκολα μπορεί να κάνει το σύγχρονο θεατή να ταυτιστεί με τη Σίρλεϋ και το ανόητο φλερτ δίπλα στη θάλασσα, που συντάραξε τη δική της ζωή της, ενώ τόσο καιρό καθόταν χωρίς καμιά αξίωση από αυτή.

    Η παράσταση διακρινόταν από μια υπέροχη κίνηση της ηθοποιού, που εξελίχθηκε μαζί με την αποφασιστική μεταστροφή της. Το άβουλο πλάσμα του πρώτου μέρους, η πληγωμένη γυναίκα , μεταμορφώνεται σε μια ντίβα πάνω στην σαιζ λονγκ, όπου αλείφεται με αντηλιακό δίπλα στη θάλασσα και παίζει με το νερό, ενώ ρίχνει βότσαλα για να κάνει κυματάκια.

    Καθοριστικός ο φωτισμός του Κώστα Αγγέλου, σε όλη τη διαδρομή της παράστασης. Απέδωσε το συναίσθημα, την αναμονή ,την αγωνία, το ελληνικό φως, την ανεμελιά.

    Ενδιαφέρουσα η σκηνοθετική άποψη του Αλέξανδρου Ρήγα για μια άμεση παράσταση, κοντά στο κοινό και ταιριαστή η επιλογή του τραγουδιού Youkali, «ο τόπος των επιθυμιών».

    Τα αφαιρετικά σκηνικά του Γιάννη Σπανόπουλου ήταν μια προσπάθεια επικαιροποίησης του κειμένου. Δεν ενόχλησαν καθόλου, πλην της υπερβολής του πλεξιγκλάς, σε τραπέζια, σε κουτί δώρου, σε βαλίτσα.

    Τα κοστούμια της Ελένης Μπλέτσα ακολούθησαν το κείμενο και τη διαδρομή του. Το καφέ κοστούμι με τις άχαρες γαλότσες στην αρχή του έργου, μεταλλάσσεται σε ένα λευκό υπέροχο φόρεμα θαλάσσης, όπως η ηρωίδα από μια θαμπή και καταπιεσμένη γυναίκα μεταμορφώνεται σε μια ανεξάρτητη, όμορφη, σαγηνευτική ύπαρξη.

    Η ηθοποιός πρέπει να υπηρετεί το κείμενο που καλείται να ερμηνεύσει, όμως οι επιλογές μας μας καθορίζουν. Σε μια εποχή όπου όλα είναι σχετικά, όπου οι άνθρωποι περνούν από συμπληγάδες μόνο και μόνο για να επιβιώσουν, ένα τέτοιο εύπεπτο κείμενο απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό. Ο φιλέλληνας Willy Russell, καλώς βλέπει όλα αυτά στην Ελλάδα: το φως, τη θάλασσα, τους όμορφους έλληνες και την παρρησία τους. Όμως η Ελλάδα δεν είναι μόνα αυτά. Δεν μπορεί να είναι το όνειρο μιας αφελούς γυναίκας, που έχει εναποθέσει πάνω στον τόπο αυτό όλες τις ελπίδες της ζωής της για αλλαγή. Η αλλαγή και οι επιλογές μας είναι εσωτερικές, είτε πάει κάποιος το ταξίδι είτε όχι, όταν το ταξίδι αυτό επιτευχθεί ο νικητής της ζωής απολαμβάνει ηρεμία, εσωτερική πληρότητα και ευτυχία. Όλα αυτά γίνονται όμως με κόπο και κόστος.

  6. Υπεροχη παράσταση και καταπληκτική η κ.Μάλφα. Φεύγοντας έχεις αναθεωρήσει πολλά απτη μέχρι τώρα σταση ζωής που ακολουθούσες και σίγουρα αποφασίζεις να ξεφορτωθείς το άχρηστο "φορτίο της αχρησιμοποίητης ζωής σου" και να ΖΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ. Ευχαριστούμε Θεατρομάνια...το είχαμε ανάγκη...

  7. Εξαιρετική παράσταση σε μια πιο σύγχρονη διασκευή του έργου από τον Αλέξανδρο Ρήγα και υποδειγματική ερμηνεία από την Μπέσυ Μάλφα που μέσα από ένα μονόλογο υποδύεται με μεγάλη επιτυχία διαφορετικούς ρόλους. Η εναλλαγή των συναισθημάτων και τα μηνύματα που μεταλαμπαδεύει η πρωταγωνίστρια του έργου στον θεατή χαρακτηρίζουν την παράσταση που αποτελεί συνολικά τροφή για σκέψη για κάθε άνθρωπο ανεξαρτήτως φύλου και ηλικίας. Συνιστάται ανεπιφύλακτα.

  8. Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές της παράστασης!Για την κ. Μπέσσυ Μάλφα πραγματικά δεν υπάρχουν λόγια , απίστευτη ερμηνεία.Είναι μία συγκλονιστική ηθοποιός που καταφέρνει πραγματικά να σου περάσει όλα τα συναισθήματα του ρόλου που υποδύεται, αυτό για μένα είναι η επιτυχία ενός ηθοποιού.Μας έκανε να γελάσουμε, να μελαγχωλήσουμε, να συγκινηθόυμε και να σκεφτούμε! Είναι μία παράσταση που αξίζει να την δουν όλοι!!
    Ευχαριστούμε για τη πρόσκληση!

  9. Μία ξεχωριστή παράσταση. Ένας υπέροχος μονόλογος που απογειώθηκε με μια εξαιρετική ερμηνεία. Ένας ύμνος για τις δεύτερες ευκαιρίες, τη δυνατότητα να κοιτάμε μπροστά και να αφήνουμε πίσω μας υποχρεώσεις που έχουν εκπληρωθεί από καιρό και θα έπρεπε να έχουν πάψει να μας αφορούν. Πολύ καλή και η σκηνοθεσία του Αλέξανδρου Ρήγα. Δεν ξέρω αν ήταν η ζέστη, τα λόγια του παππά (μήπως η ηλικία;) πάντως σε αρκετά σημεία νομίζω βούρκωσα. Ένας μονόλογος 100 περίπου λεπτών που δεν κούρασε στο ελάχιστο. Μην τη χάσετε. Θεατρομάνια ευχαριστούμε πολύ για τη διπλή πρόσκληση που εκμεταλλεύτηκα με φίλη με την οποία μοιραστήκαμε ανάλογα συναισθήματα.

  10. Καταπληκτική παράσταση! Απίστευτα ταλαντούχα ηθοποιός που αποδίδει έξοχα το κωμικό και τραγικό στοιχείο ταυτόχρονα!!! Περνά πολλά μηνύματα και κινητοποιεί τους θεατές να ζουν τη ζωή τους και να πιστεύουν στον εαυτό τους! Δίνει την ψυχή της πάνω στη σκηνή, στο τέλος έκλαιγε και εκείνη μαζί με τους θεατές! Η σκηνοθεσία εξίσου εξαιρετική! Ένα μεγάλο μπράβο!!!

  11. Η Σίρλεϋ Βαλεντάιν αποτελεί μια γλυκόπικρη κωμωδία περνώντας στο κοινό πολλά μηνύματα μέσω της σκηνοθετικής μπαγκετας του Αλέξανδρου Ρήγα τοποθετώντας την στο σήμερα. Η κυρία Μπέσσυ Μάλφα ήταν εξαιρετική αποδίδοντας ένα συγκλονιστικό μονόλογο αναλογιζόμενη τα χαμένα όνειρα της αχρησιμοποιήτης ζωής μας και το προσωπικό ταξίδι στο '' Youkali ''

  12. Παρακολουθήσαμε χθες βράδυ την παρασταση. Η Μπέσυ Μάλφα ήταν συγκλονιστική . Η ερμηνεία της πληθώρας συναισθημάτων . Συγχαρητήρια στην επιλογή της συγκεκριμένης παράστασης και σε όλους τους συντελεστές. Ευχαριστουμε την θεατρομανια για την ευκαιρία που μας έδωσε με την προσκληση .

  13. Τόσο ωραίες παραστάσεις αποδεικνύουν περίτρανα το πώς
    "χαριτωμένα" κείμενα μπορούν να "απογειωθούν" χάρη σε μια ερμηνεία
    τόσο καλή όσο αυτή της κας Μάλφα! Εξαιρετική επίσης και η μουσική! Συγχαρητήρια σε
    όλους τους συντελεστές! Ευχαριστώ για την πρόσκληση!