Από τον Κωνσταντίνο Πλατή
Το έργο "Χορεύοντας στο Σκοτάδι" που προτοείδαμε στο σινεμά και ήταν μια μεγάλη επιτυχία της εποχής του, είναι η πολυαναμενόμενη παραγωγή του θεάτρου Vault και του σκηνοθέτη Δημήτρη Καρατζιά, ο οποίος έχει καταφέρει να δημιουργήσει πλέον το δικό του κοινό αλλά και μια ομάδα ηθοποιών του οποίους βλέπουμε συχνά στις παραστάσεις του και μας εντυπωσιάζουν. Το έργο αυτό έχει διασκευασθεί κατάλληλα για το θέατρο από τον Πάτρικ Ελσουέρθ και η πολύ καλή μετάφραση είναι του Αντώνη Γαλέου.
Η σκηνοθεσία του Δημήτρη Καρατζιά έχει καταφέρει να πάρει από τον κάθε ηθοποιό τα καλύτερα στοιχεία του και να δημιουργήσει ένα σύνολο όπου όλοι έχουν τις στιγμές που κερδίζουν με την προσωπική τους ερμηνεία το θεατή αλλά πάνω από όλα υπάρχει ομάδα με ρυθμό που είναι απαραίτητος για τη διατήρηση της κινηματογραφικής αίσθησης του έργου.
Το πολύ σωστά επιλεγμένο, για τις ανάγκες του χώρου, minimal σκηνικό δεν αφαιρεί τίποτα από το έργο. Άλλωστε στο θέατρο, το ζητούμενο είναι να δημιουργήσει ο θεατής την τελική εικόνα με τη φαντασία του και με βάση πάντα τα ερεθίσματα από την παράσταση.
Η εξαιρετική μουσική του Μάνου Αντωνιάδη είναι ένα ακόμη δυνατό στοιχείο της παράστασης το οποίο εντείνει ακόμα περισσότερο τη συναισθηματική φόρτιση του θεατή.
Οι στίχοι των τραγουδιών από τον Γεράσιμο Ευαγγελάτο ταιριάζουν άρτια με τη μουσική και το ύφος του έργου.
Η Δήμητρα Κολλά είναι σαφώς το δυνατό σημείο αναφοράς στην παράσταση καθότι το παρουσιαστικό της σε συνδυασμό με την αφομοίωση του ρόλου και το σωστό χειρισμό των εκφραστικών της μέσων μετατοπίζουν από την αρχή το θεατή που έχει συνδέσει το έργο με την ερμηνεία της Bjork.
Η χορογραφία και η κίνηση από τον Έλιο Φοίβος Μπέικο κάνει ακόμα πιο εμφανές το ύφος του musical στην παράσταση.
Είναι σίγουρα από τις παραστάσεις που αξίζει να δει το κοινό για να κατανοήσει ότι το είδος του musical δεν εξαρτάται από τη μεγάλη σκηνή και τα πλούσια σκηνικά αλλά πάνω απ' όλα από το έμψυχο υλικό που υπάρχει στη σκηνή και στο θέατρο vault αυτό επιβεβαιώνεται με τον πιο εμφατικό τρόπο φέτος.