Ανωτέρα Δραματική Σχολή «δήλος – Δήμητρα Χατούπη»

δῆλος, επίθετο, -η, -ον ή -ος, -ον

1. ορατός, φανερός 2. προφανής, πρόδηλος | φρ. δῆλός εἰμι=γίνομαι φανερός, αποδεικνύομαι | με μτχ. ή με ὡς και μτχ. |με ὅτι | φρ. δῆλον ποιεῖν=κάνω κάτι φανερό, αποδεικνύω | με μτχ. | φρ. απρόσ. δῆλόν ἐστι=είναι φανερό, αποδεικνύεται |φρ. δῆλον ή δῆλον ὅτι=δηλαδή, προφανώς, φανερά | επιρρηματική ή παρενθετική χρήση

Ο δικός μας τρόπος

Η Ανώτερη Ιδιωτική Σχολή Δραματικής Τέχνης «δήλος» ιδρύθηκε το 2003 από τη Δήμητρα Χατούπη με διευθυντή σπουδών τον Κωστή Καπελώνη και εδρεύει στο Μεταξουργείο. Στα 16 χρόνια λειτουργίας της η σχολή μέσα από ένα ποικιλόμορφο πρόγραμμα, φιλοδοξεί να εκπαιδεύσει ηθοποιούς προσφέροντας μια πολύπλευρη γνώση σε ό,τι αφορά τις μεθόδους υποκριτικής αλλά και τα μέσα επικοινωνίας του ηθοποιού.

Ο ιδιαίτερος χαρακτήρας της σχολής στηρίζεται κυρίως στο πρωτοποριακό και συγχρόνως αυστηρό πρόγραμμα σπουδών της και εμπλουτίζεται από τις επιπλέον εκπαιδευτικές δράσεις που προσφέρει στους σπουδαστές της με στόχο την όσο δυνατόν αρτιότερη εκπαίδευσή τους.

Ακολουθώντας ένα πρόγραμμα που το κύριο βάρος του προσεγγίζει το θέατρο η «δήλος» απέκτησε ένα ξεχωριστό στίγμα με το ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την υποκριτική και τις τεχνικές της στον κινηματογράφο.

Από την πρώτη στιγμή η «δήλος» συγκέντρωσε τους καλύτερους δασκάλους κάθε γενιάς και τα χρόνια που ακολούθησαν η σχολή αναγνωρίστηκε από όλους τους ανθρώπους του θεάτρου και του κινηματογράφου σαν ένας χώρος-φυτώριο ό,τι καλύτερου έχει να επιδείξει η δραματική παιδεία, γεγονός που αποδεικνύεται καθημερινά από τις καλλιτεχνικές επιτυχίες των αποφοίτων της, οι οποίοι διακρίνονται για την γνώση και τον επαγγελματισμό τους σε κάθε τους βήμα.

Η Σχολή είναι αναγνωρισμένη από το ΥΠΠΟ με την υπ΄αριθμ. 16335/30.7.2003 (ΦΕΚ 1311 / Β / 12.9.2003) και 82672/10.11.2004 (ΦΕΚ 1725 / Β / 22.11.2004).

Ανώτερη Ιδιωτική Δραματική Σχολή “δήλος – Δήμητρα Χατούπη”

ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

Δήμητρα Χατούπη

Αντώνης Γαλέος

Γιώργος Αδαμαντιάδης

Βασίλης Ανδρέου

Νίκος Γραμματικός

Αντιγόνη Γύρα

Έφη Θεοδώρου

Χρίστος Θεοδώρου

Γρηγόρης Ιωαννίδης

Αλεξάνδρα Κασσίνα Καζάζου

Σίμος Κακάλας

Ευαγγελία Καρακατσάνη

Δημήτρης Καραντζάς

Κωνσταντίνος Καρβουνιάρης

Λυδία Κονιόρδου

Γεωργία Μαυραγάνη

Περικλής Μοσχολιδάκης

Κωνσταντίνος Μωραΐτης

Νικολέτα Ξεναρίου

Γεωργία Παΐζη

Δημήτρης Παναγιωτάτος

Λέανδρος Πολενάκης

Λένα Φιλίπποβα

Αντώνης Χαλκιάς

Διδασκόμενα μαθήματα

Υποκριτική

Τοπία Υποκριτικής
Δήμητρα Χατούπη

Michael Chekhov/ Continuous Acting
Βασίλης Ανδρέου

Meisner Technique
Γιώργος Αδαμαντιάδης

Υποκριτική στον κινηματογράφο
Νίκος Γραμματικός

Δομές του λόγου και τρόποι αφήγησης
Έφη Θεοδώρου

Ensemble Energie
Αλεξάνδρα Καζάζου

Ουδέτερη Μάσκα
Σίμος Κακάλας

Σύγχρονο ελληνικό θέατρο
Δημήτρης Καραντζάς

Αρχαία ελληνική τραγωδία
Λυδία Κονιόρδου

Σημείο / Σκέψη / Κίνηση
Γεωργία Μαυραγάνη

Από την συνειδητή κατάκτηση της τεχνικής
στην ασυνείδητη χρήση της

Λένα Φιλίπποβα

 

Φωνή (Ορθοφωνία – Τραγούδι)

Αγωγή λόγου
Περικλής Μοσχολιδάκης

Ερμηνεία Τραγουδιού
Χρίστος Θεοδώρου

Σολφέζ
Χρίστος Θεοδώρου

Φωνητική
Ευαγγελία Καρακατσάνη

Σώμα (Κίνηση – Χορός)

Alexander Technique
Γεωργία Παΐζη

Ido Portal
Κωνσταντίνος Μωραΐτης

Κίνηση Αυτοσχεδιασμός
Νικολέτα Ξεναρίου

Κίνηση Χορός
Αντιγόνη Γύρα

Σκηνική πάλη
Κωνσταντίνος Καρβουνιάρης

 

Θεωρία

Δημιουργική γραφή
Γρηγόρης Ιωαννίδης

Δραματολογία
Αντώνης Γαλέος

Εισαγωγή στον κινηματογράφο
Δημήτρης Παναγιωτάτος

Ιστορία Θεάτρου
Λέανδρος Πολενάκης

Νεοελληνική Λογοτεχνία 
Λέανδρος Πολενάκης

Παραστασιολογία
Αντώνης Γαλέος

Σκηνογραφία / Ενδυματολογία
Αντώνης Χαλκιάς