Στέλιος Κουλετάκης
Στο έργο μας υποδύομαι 2 ρόλους, τον Λόγκαβιλ και τον Σκνίπα. Ο Λόγκαβιλ είναι "σύντροφος πιστός" όπως δηλώνει και ο ίδιος στον βασιλιά και ο πρώτος που δέχεται να τηρεί τον όρκο: αφοσίωση στη μελέτη και αποχή από ερωτικούς πόθους.
Όταν όμως η πριγκίπισσα με τις δούλες της από την Γαλλία επισκέπτονται το παλάτι του βασιλιά ο Λόγκαβιλ τα βρίσκει σκούρα και η πίστη του δοκιμάζεται.
Ο Σκνίπας είναι ο δούλος που όλοι τον χρησιμοποιούν για τις "παράνομες" δουλειές τους. Καταφέρνει και μπλέκει σε γελοίες καταστάσεις και πάντα ξεγλιστρά ή σχεδόν πάντα.
Το έργο συνολικά σου αφήνει μια γλυκόπικρη αίσθηση και μας θυμίζει την ανάγκη της έκφρασης του έρωτα που αψηφά ηθικούς φραγμούς και βασιλιάδες. Τελικά όμως τί υπερισχύει? Ηθική ή έρωτας?
Χρύσα Κολοκούρη

Αντώνης Βαρθαλίτης

Ο ένας είναι ο βασιλικός ακόλουθος-άρχοντας στο πλάι του Βασιλέα. Ένας δυναμικός αλλά και αλαζονικός τύπος, τρυπημένος βέβαια απ' τα βέλη του έρωτα προς την ακόλουθη της πριγκίπισσας της Γαλλίας, τη Ροζαλία. Μηχανεύεται αδέξιους τροπους να την προσεγγίσει, γίνεται επιθετικός, χειριστικος, βάζει υποτακτικούς του να του κάνουν χάρες με το αζημίωτο.. αλλά η βαθιά ευαισθησία του και ο φόβος της μοναξιάς υπάρχει σε όλο του το ταξίδι στο έργο.
Ο άλλος ρόλος θα έλεγα ήταν μια ενδιαφέρουσα πρόκληση καθώς ο χαρακτήρας του Δον Αρμάδο είναι πολυσύνθετος, απρόβλεπτος, μοναχικός, ίσως θα έλεγα και βουτηγμένος στη θλίψη.
Παρά τους νόμους της Ναβάρας προσπαθεί να εκφράσει την αγάπη του στην όμορφη Ζακενέτα και σε πολλές περιπτώσεις επιβάλλει την παρουσία του. Γίνεται εμμονικός, τιμωρητικός και σκληρός.
Υπάρχει ένα σημείο στο έργο που πετάει το μανδύα της τρέλας και της εμμονής.. και εκφράζει σαν μικρό παιδί, με αγνό τρόπο, τα συναισθήματα του.
Ωραίες οι αντιθέσεις μεταξύ των δυο ρόλων. Ενδιαφέρον task για μένα να τα βγάλω εις πέρας.
Μαρία Λεούση

Και φυσικά τα πράγματα περιπλέκονται στη σχέση τους.
Το έργο είναι μια ωδή στους έρωτες. Όχι όμως στους μεγάλους δραματικούς έρωτες με δραματικές καταλήξεις που αφήνουν ιστορία, αλλά στους καθημερινούς έρωτες, στους έρωτες που θα ξεχαστούν, στους έρωτες που δεν τα κατάφεραν, που δεν έχουν happy end. Την πολύ ανθρώπινη πλευρά τους. Κατάφεραν μια στιγμή μαγική να βρεθούν στα σύννεφα αλλά προσγειώθηκαν. Κι αυτοί οι ατελείς έρωτες σ' αυτό το έργο δεν επισκιάζονται, αλλά παίρνουν πρωταγωνιστικό ρόλο.
Αντώνης Καραστεργίου


Τζέσικα Κουρτέση
Από την πλευρά του ηθοποιού στον ρόλο μου ως Ζακενέτα θα πω ότι τη χαίρομαι πολύ που δεν έχει «τσίπα» πάνω της, μπαίνει μέσα, τους ανακατεύει, παίρνει αυτό που θέλει, εξαφανίζεται. Είναι στην ουσία η αφορμή για να αρχίσει το πρώτο μπέρδεμα και να τους «τελειώσει» με το τελευταίο μπέρδεμα. Γενικώς όλο ένα μπέρδεμα. Αυτό διασκεδάζει τον κόσμο και χαροποιεί εμάς, ότι έφυγαν με ένα χαμόγελο, λίγο πιο ανάλαφροι.
Ως σκηνοθέτης θα πω ότι τελικά με την Λουκία που συν-σκηνοθετούμε, αλλά και με όλους τους συντελεστές, φτιάξαμε ένα ξέφρενο θεατρικό καρναβάλι.
Μια κωμωδία που τιμά τον απαγορευμένο και τον ανεκπλήρωτο έρωτα. Εμείς εκεί αγκαλιάζουμε κάθε Τετάρτη, τον έρωτα που δεν καταλήγει πουθενά. Τιμάμε τα μπερδέματα, τα μυστικά, τις εντάσεις….Αλλά νομίζω κατανοήσαμε και την αξία του ρομαντισμού και της αγάπης.
Δεύτερος χρόνος, ίδια ματιά αλλά αρκετά ανανεωμένο, με νέες μουσικές, σκηνικά και μικροαλλαγές που μας έδωσαν το περιθώριο να τα δούμε κι από μια άλλη πλευρά. Με λίγη περισσότερη ελευθερία ίσως.
Πληροφορίες για την παράσταση: εδώ