Οι παραστάσεις και δράσεις του Εθνικού Θεάτρου για το καλοκαίρι και ο απολογισμός του για την περίοδο της καραντίνας

Συνέντευξη τύπου παρέθεσε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου Δημήτρης Λιγνάδης παρουσιάζοντας τις παραστάσεις που θα παιχτούν το καλοκαίρι σε περιοδεία και σε αρχαιολογικούς χώρους καθώς και τις δράσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά την περίοδο της καραντίνας.

https://www.youtube.com/watch?v=1tFSvrbBWKI&feature=emb_title

 

ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ  

 

ΠΕΡΣΕΣ του Αισχύλου  

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου  

Παρασκευή 24, Σάββατο 25 και Κυριακή 26 Ιουλίου 

Οι Πέρσες (472 π.Χ) είναι το παλαιότερο πλήρες δράμα που σώζεται στις μέρες μας και ταυτόχρονα ένα ιστορικό ντοκουμέντο για τη σημαντικότερη σύγκρουση της δεύτερης περσικής εισβολής στην Ελλάδα, τη ναυμαχία της Σαλαμίνας. Μία από τις πιο καθοριστικές μάχες στην ιστορία της ανθρωπότητας, αποτελεί το θέμα της τραγωδίας του Αισχύλου, ο οποίος πήρε μέρος σ’ αυτήν. 

Χωρίς θριαμβολογίες και κομπασμούς και με σεβασμό στην οδύνη των ηττημένων, ο Αισχύλος παραδίδει έναν ύμνο για την ελευθερία του ατόμου και αντιπαραθέτει τα δημοκρατικά ιδεώδη απέναντι στη δεσποτική μοναρχία και την τυφλή υποταγή στην εξουσία. Η νίκη στεφανώνει εκείνους που ακολουθούν τη σύνεση ενώ ο μηχανισμός της δικαιοσύνης τιμωρεί όποιον με οδηγό την αλαζονεία ξεπερνάει τα όρια, προσβάλλοντας με την έπαρσή του θεούς και ανθρώπους. 

 

Υπόθεση 

Στα Σούσα, την πρωτεύουσα των Περσών,  οι γέροντες που έχουν μείνει στα μετόπισθεν, πιστοί  φύλακες των λαμπρών ανακτόρων του Ξέρξη, ανησυχούν για το στρατό τους που έχει εκστρατεύσει εναντίον της Ελλάδας, καθώς κανένα νέο δεν έχει φτάσει για την έκβαση της πολεμικής επιχείρησης. 

Οι εντυπωσιακά πολυάριθμες δυνάμεις που συνθέτουν το περσικό στράτευμα με τα ηχηρά ονόματα των αρχηγών του και τη θεόδοτη δύναμη του βασιλιά τους, δεν αρκούν για να κατευνάσουν την ανησυχία των γερόντων, που γνωρίζουν ότι το αδιαπέραστο δίκτυ της Πλάνης ξεγελάει τους ανθρώπους και τους οδηγεί στο χαμό.  

 Η ανησυχία κορυφώνεται όταν η βασίλισσα Άτοσσα, μητέρα του αρχηγού της εκστρατείας Ξέρξη, και γυναίκα του νεκρού Δαρείου, αφηγείται το δυσοίωνο όνειρό της: ο Ξέρξης προσπαθούσε να ζέψει στο άρμα του μια Ελληνίδα και μια Ασιάτισσα αλλά η Ελληνίδα έσπασε τα δεσμά και γκρέμισε τον βασιλιά. 

Η άφιξη του λαχανιασμένου αγγελιαφόρου επιβεβαιώνει τα κακά προαισθήματα: ολόκληρος ο περσικός στρατός εξοντώθηκε. Οι Έλληνες νίκησαν.  

Η διεξοδική αφήγηση της ήττας των Περσών καταλήγει στην εκτενή περιγραφή της ναυμαχίας της Σαλαμίνας, τη φυγή του Ξέρξη και την κακή τύχη του υπόλοιπου στρατού που επιχείρησε να επιστρέψει διά ξηράς.  

Το σύμβολο του ένδοξου παρελθόντος, ο βασιλιάς Δαρείος, εμφανίζεται από τον Άδη ως απάντηση στις επικλήσεις των χθόνιων δυνάμεων και τους θρήνους των Περσών. Η ερμηνεία του πεθαμένου βασιλιά για την καταστροφή,  αποδίδει τις ευθύνες στην αλαζονεία του Ξέρξη και την ύβρη του απέναντι στη φύση και τους θεούς. Η άφιξη του κουρελιασμένου ηττημένου βασιλιά, σε έντονη αντίθεση με την προηγούμενη ένδοξη παρουσία του Δαρείου ολοκληρώνει την εικόνα της πανωλεθρίας. Τα εγκώμια για τα επιτεύγματα του παρελθόντος, μετατρέπονται σε θρήνους και οδυρμούς για το παρόν, και κορυφώνουν την οδύνη στο άλλοτε ένδοξο παλάτι των Περσών.  

Μετάφραση: Θ.Κ. Στεφανόπουλος  
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Λιγνάδης 
Σκηνικά: Αλέγια Παπαγεωργίου 
Κοστούμια: Εύα Νάθενα 
Μουσική: Γιώργος Πούλιος 
Χορογραφία, επιμέλεια κίνησης: Κωνσταντίνος Ρήγος 
Φωτισμοί: Χριστίνα Θανάσουλα 
Μουσική διδασκαλία: Μελίνα Παιονίδου 
Βοηθός σκηνοθέτηΝουρμάλα Ήστυ 

Διανομή (αλφαβητικά): Βασίλης Αθανασόπουλος, Κωνσταντίνος Γαβαλάς, Νίκος Καραθάνος, Λυδία Κονιόρδου, Κώστας Κουτσολέλος, Σπύρος Κυριαζόπουλος, Αλκιβιάδης Μαγγόνας, Λαέρτης Μαλκότσης, Αργύρης Ξάφης, Αργύρης Πανταζάρας, Δημήτρης Παπανικολάου, Γιάννος Περλέγκας, Αλμπέρτο Φάις. 

 

 

ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ του Αριστοφάνη  

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου  

Παρασκευή 31 Ιουλίου 

Σάββατο 1 και Κυριακή 2 Αυγούστου 

Η Λυσιστράτη γράφτηκε το 411 π.Χ. Μια χρονιά που η πόλη–κράτος της Αθήνας βρίσκεται στη δυσκολότερη καμπή της εν μέσω Πελοποννησιακού Πολέμου. Η Σικελική εκστρατεία έχει καταλήξει σε πανωλεθρία και ο Αλκιβιάδης έχει αυτομολήσει στην πλευρά των Σπαρτιατών, οι οποίοι οχυρωμένοι στη Δεκέλεια επιτίθενται με σφοδρότητα στους Αθηναίους.   Εντός των τειχών η κατάσταση είναι εξίσου ζοφερή καθώς οι πολιτικοί τριγμοί οδηγούν σε αποδυνάμωση την Εκκλησία του Δήμου, και οι ολιγαρχικοί κάνουν έντονη την παρουσία τους.  

Ο Αριστοφάνης παρουσιάζει τη Λυσιστράτη στα Λήναια του 411 π.Χ., μεταφέροντας τη γυναίκα, από τον «Οίκο» στο «Δήμο» όπως θα κάνει αργότερα και στις Εκκλησιάζουσες, και προσφέροντάς της τη δυνατότητα πολιτικής δράσης για όσα αφορούν στο σπίτι αλλά και στην πόλη της. 

Η Λυσιστράτη, που μπορεί να «λύσει στρατούς», σίγουρα μπορεί να φτιάξει τη δική της «ουτοπία». Και κάπως έτσι ο Αριστοφάνης μέσω της κωμωδίας του κλείνει το μάτι στην πολιτική, προτείνοντας μια λύση που βρίσκεται «έξω από τα καθιερωμένα». 

 

Υπόθεση  

Είκοσι χρόνια μετά την έναρξη του πελοποννησιακού πολέμου, η Αθήνα και η Σπάρτη συνεχίζουν έναν πόλεμο που φαίνεται να μην έχει τέλος. Οι ανθρώπινες απώλειες και οι καταστροφές συνεχίζονται αμείωτες και από τις δύο πλευρές, ενώ κάθε προσπάθεια ειρήνης έχει αποτύχει. Η Αθηναία Λυσιστράτη όμως δεν απελπίζεται και προτείνει ένα ανορθόδοξο σχέδιο για την παύση των εχθροπραξιών. 

Μαζί με την Λαμπιτώ, την επικεφαλής των γυναικών από τη Σπάρτη, κηρύσσουν πάνδημη και αυστηρή σεξουαλική αποχή των γυναικών, με στόχο να οδηγήσουν τους άντρες και των δύο αντιμαχόμενων πλευρών σε συνθηκολόγηση και σύναψη ειρήνης.  

Η Λυσιστράτη ενισχύει το σχέδιο της εμποδίζοντας την πρόσβαση των ανδρών στο δημόσιο ταμείο, που φυλάσσεται στην Ακρόπολη, εγκαθιστώντας εκεί μια ομάδα φρούρησης από ηλικιωμένες γυναίκες.  

Παρά τις ποικίλες κωμικές αντιδράσεις τόσο των ανδρών όσο και των γυναικών το ειρηνευτικό σχέδιο φαίνεται να αποδίδει καρπούς και η στρατηγική της Λυσιστράτης αποδεικνύεται  αποτελεσματική. 

Η ειρήνη δεν θα αργήσει να κάνει την εμφάνισή της με τη μορφή μιας νέας και όμορφης γυναίκας, της Συμφιλίωσης, που θα δώσει το εναρκτήριο λάκτισμα των εορτασμών μέσα στην Ακρόπολη.  

Μετάφραση: Σωτήρης Κακίσης 
Σκηνοθεσία: Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος 
Σκηνικά: Ολγα Μπρούμα 
Κοστούμια: Άγγελος Μέντης 
Μουσική: Κατερίνα Πολέμη 
Κίνηση: Τάσος Καραχάλιος 
Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος 
Μουσική διδασκαλία: Μελίνα Παιονίδου 
Βοηθός Σκηνοθέτη: Αναστασία Στυλιανίδη 

Διανομή (αλφαβητικά): Πάρης Αλεξανδρόπουλος, Βίκυ Βολιώτη, Στεφανία Γουλιώτη, Βαγγέλης Δαούσης, Δάφνη Δαυίδ,  Στέλιος Ιακωβίδης, Γιάννης Κότσιφας, Νεφέλη Μαϊστράλη, Γιώργος Ματζιάρης, Ελπίδα Νικολάου, Αγορίτσα Οικονόμου, Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, Βίκυ Σταυροπούλου, Νίκος Ψαρράς.  

 

ΔΡΑΣΕΙΣ/ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑΣ 

 

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ  

 

Α. Online μεταδόσεις 

Μεταδόσεις βιντεοσκοπημένων παραστάσεων του Εθνικού Θεάτρου από την ιστοσελίδα του ΕΘ και του Υπουργείου Πολιτισμού. Η αρχή έγινε με παραστάσεις που παίζονταν τη στιγμή που διακόπηκε η λειτουργία του θεάτρου και συνεχίζουμε με παραστάσεις από το αρχείο του Εθνικού Θεάτρου της τελευταίας δεκαετίας. Να σημειώσουμε ότι οι παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου από το 1995 και μέχρι το 2005 είναι όλες διαθέσιμες εξαρχής για το κοινό μέσω της διαδικτυακής σελίδας του ΕΘ. Οι μεταδόσεις έγιναν δωρεάν και με αγγλικούς υπέρτιτλους - στην περίπτωση που η συγκεκριμένη παράσταση είχε παρουσιαστεί με υπέρτιτλους - και συνοδεύτηκαν από θεωρητικά κείμενα με παραπάνω πληροφορίες για το έργο και τον συγγραφέα. Τις προβολές συνόδευσαν videos καλλιτεχνών από το σπίτι, ενισχύοντας το μήνυμα «Μένουμε Σπίτι με τον Πολιτισμό».  

03/04 Μακμπέθ @ 21.00 

04/04 Χίλιες και μία ιστορίες @ 17.00 

05/04 Χίλιες και μία ιστορίες @ 12.00 

05/04 Hotel Éternité @ 21.00 

10/04 Μακμπέθ @ 21.00 

11/04 Συρανό ντε Μπερζεράκ @ 13.00 (online για 24 ώρες) 

11/04 Χίλιες και μία ιστορίες @ 17.00 

12/04 Χίλιες και μία ιστορίες @ 12.00 

12/04 Hotel Éternité @ 21.00 

19/04 Του Κουτρούλη ο γάμος @ 14.00  (online για 24 ώρες) 

 

 

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ  

Β. Αιμοδοσία 

24 Μαρτίου, 1-2 Απριλίου, 14-15 Απριλίου  

Το Εθνικό Θέατρο και το Σωματείο Εργαζομένων Εθνικού Θεάτρου, διοργάνωσαν τρεις εθελοντικές αιμοδοσίες ανταποκρινόμενοι στο αίτημα του Νοσοκομείου Παίδων «H Αγία Σοφία» για έκτακτη προσφορά αίματος.  

Από τις τρεις αιμοδοσίες συγκεντρώθηκαν 186 φιάλες αίματος. 

Οι αιμοδοσίες πραγματοποιήθηκαν με αυστηρή τήρηση κανόνων υγιεινής στο Θέατρο Rex (Πανεπιστημίου 48). 

 

Γ. Κατασκευή Μασκών  

Ιατρικές μάσκες ράφτηκαν από το προσωπικό των ενδυματολογικών τμημάτων του Εθνικού Θεάτρου με πρωτοβουλία του Σωματείου Εργαζομένων και παραδόθηκαν προς χρήση από το νοσηλευτικό προσωπικό της Ψ.Ν.Α. Δρομοκαΐτειου.  

  

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ  

Ε. Τεχνικές Εργασίες Υποδομής  

Στη Σκηνή Κοτοπουλη από τις αρχές Μαΐου και έως περίπου τις 15 Ιουνίου πραγματοποιήται η εγκατάσταση νέου  ηλεκτρολογικού & νέου ηχητικού εξοπλισμούκαθώς και η εγκατάσταση κλιματισμού σκηνήςμε δωρεά του Ιδρύματος ΣτΝιαρχος 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  

 

ΣτΣυνέχιση Μαθημάτων Δραματικής Σχολής  

Τα μαθήματα της Δραματικής Σχολής πραγματοποιήθηκαν μέσω διαδικτύου σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα.  

 

Ζ. Δημιουργούμε μαζί 

Τα εργαστήρια του Μικρού Εθνικού έγιναν διαδικτυακά μέσω της δράσης «Μένουμε σπίτιδημιουργούμε μαζί». 

Περισσότεροι από 500 συμμετέχοντες των εργαστηρίων του Μικρού Εθνικούβρέφηπαιδιάέφηβοι αλλά και ενήλικεςεπικοινώνησαν μαζί μας και μεταξύ τους ανά ομάδεςμε αφορμή κοινά ερεθίσματα και δημιούργησανΚείμεναζωγραφιέςβίντεο. 

 

ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ  

Η . Σχολικά κείμενα για την Εκπαιδευτική Τηλεόραση    

Βιντεοσκόπηση ανάγνωσης κειμένων από τα σχολικά βιβλία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας για την Εκπαιδευτική Τηλεόραση 

Σκηνοθεσία: Σοφία Βγενοπούλου  

Ηθοποιοί: Αντώνης Γιαννακός, Βασίλης Καραμπούλας, Νεφέλη Μαϊστράλη, Κώστας Μπερικόπουλος, Νάνσυ Σιδέρη, Γαλήνη Χατζηπασχάλη 

Μουσική: Αλέξης Κωτσόπουλος, Έλενα Χούντα 

Αναλυτικά  

  • «Η Χιονάτη της Πάρνηθας »του Ηλία Βενέζη, ερμηνεία: Νάνσυ Σιδέρη  
  • «Μπάρμπα Γιάννη Μακρυγιάννη» του Νίκου Γκάτσου, ερμηνεία: Κώστας Μπερικόπουλος 
  • «Καυκασιανό παραμύθι» του  Ι.Δ. Ιωαννίδη, ερμηνεία: Κώστας Μπερικόπουλος 
  • «Ο γιος» του Νίκου Καζαντζάκη, ερμηνεία: Βασίλης Καραμπούλας 
  • «Το χαμογελαστό συννεφάκι» της Μάρως Λοζου, ερμηνεία: Νεφέλη Μαϊστράλη 
  • «Είμαστε εις το Εμείς» του Γιάννη Μακρυγιάννη, ερμηνεία: Κώστας Μπερικόπουλος 
  • «Περιπέτειες με την τηλεόραση» του  Τζιάννι Ροντάρι, ερμηνεία: Κώστας Μπερικόπουλος, Γαλήνη Χατζηπασχάλη 
  • «Η Ευρώπη κι ο Ταύρος» του Χάρη Σακελλαρίου, ερμηνεία: Αντώνης Γιαννακός 

 

Θ.  Ιστορίες για Παιδιά  

Το Εθνικό Θέατρο στο πλαίσιο ανάπτυξης πρωτοβουλιών με τη φροντίδα και την αρωγή του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού συνεργάστηκε με την ΕΡΤ και από κοινού δημιούργησαν νέο δίαυλο επικοινωνίας για την επαφή των παιδιών με την ελληνική λογοτεχνία. Ένα πρωτότυπο παιδικό πρόγραμμα με αναγνώσεις λογοτεχνικών κειμένων από τα ανθολόγια του Δημοτικού Σχολείου που μεταδίδεται στην ΕΡΤ2. 

Συνεργάτις Θεατρολόγος: Αναστασία Διαμαντοπούλου  

Ηθοποιοί: Αλίκη Αλεξανδράκη, Τζόυς Ευείδη, Μαρία Κίτσου, Έμιλυ Κολιανδρή, Δημήτρης Λιγνάδης, Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, Ράνια Οικονομίδου, Γιώργος Πυρπασόπουλος, Βίκυ Σταυροπούλου 

Σκηνοθεσία: τηλεσκηνοθέτες της ΕΡΤ  

 

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ  

 Ι. Παραμυθάδες 

Βιντεοσκόπηση των παραμυθιών «Κάνω αυτό που μου αναλογεί» (Αφρική) και «Κι αυτό θα περάσει» (Μέση Ανατολή), παραμύθια που εντάχθηκαν στο πρόγραμμα των Παραμυθάδων του Εθνικού Θεάτρου.  

Στην πρώτη, σε ένα δάσος που παίρνει φωτιά τα ζώα τρέχουν να σωθούν. ¨Ένας ελέφαντας ανοίγει δρόμο στο κοπάδι όταν ξαφνικά βγαίνει στο ξέφωτο. Εκεί ένα κολιμπρί -το πιο μικρό πουλί στον κόσμο- ορμά σε μια λακκούβα με νερό, παίρνει δυο στάλες και χύνεται κόντρα στη φωτιά, ξανά και ξανά. Ο ελέφαντας του φωνάζει: «Τρέχα να σωθείς, μην προσπαθείς δε θα τα καταφέρεις…» και το κολιμπρί του απαντά: «Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω, αλλά εγώ κάνω αυτό που μου αναλογεί…!» 

Στο δεύτερο παραμύθι ένας βασιλιάς αναζητά ένα δαχτυλίδι που σαν έχεις μεγάλη σκοτούρα κι έγνοια στο μυαλό το κοιτάζεις και σου φεύγει κάθε στενοχώρια. Κι όταν ακόμα έχεις τόσο μεγάλη χαρά που η ψυχή σου να πετά στα ουράνια, το ίδιο δαχτυλίδι κοιτάς και τα πόδια σου έρχονται να σταθούν ξανά πάνω στη γη. Ζητά από τον συμβουλάτορά του να του το βρει. Ψάχνει άδικα αυτός και στο τέλος το βρίσκει. Το δαχτυλίδι γράφει επάνω «Κι αυτό θα περάσει». 

  

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΕΟΤ 

Το Εθνικό Θέατρο και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού ολοκλήρωσαν τις διαβουλεύσεις τους και υπέγραψαν μνημονίο αμοιβαίας κατανόησης και συνεργασίας.  

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ 

Παράλληλα τα τεχνικά τμήματα του Εθνικού Θεάτορυ λειτούργησαν αδιάκοπα πραγματοποιώντας εκτός των άλλων τεχνικές εργασίες συντήρησης και υποδομής. 

Πιο συγκεκριμένα:  

Α) Οπτικοακουστικό τμήμα 

1) Προετοιμασία-ψηφιοποίηση βιντεοσκοπήσεων, διαχείριση πλατφόρμας Vimeo, uploading βιντεοσκοπήσεων προς δημόσια προβολή. Δημιουργία εισαγωγικών καρτών για κάθε βιντεοσκόπηση. 

2) Δημιουργία πρωτότυπων βίντεο (εξ αρχής βιντεοσκοπήσεις για ανάγκες εκπαιδευτικής τηλεόρασης), video edit διαφημιστικών trailers για προώθηση βιντεοσκοπήσεων προς δημόσια προβολή 

3) Ενημέρωση του από το 1945 βιβλίου αρχειοθέτησης παραστάσεων του Εθνικού Θεάτρου, αντιγραφή του σε ψηφιακή μορφή και εμπλουτισμός με πληροφορίες που αντλούνται από το site του οργανισμού και άλλα συγγράμματα του τμ. Δραματολογίου. 

4) Συνέχιση της ψηφιοποίησης του οπτικοακουστικού αρχείου και ενημέρωση της βάσης δεδομένων αρχείου του τμήματος. Προετοιμασία παραστάσεων για πιθανή δημόσια προβολή. 

5) Επισκευή καψών μικροφώνων (αλλαγή βυσμάτων, μερών καλωδίων) και καθαρισμός. 

6) Μερική τακτοποίηση αποθήκης τμήματος (δώμα Ρεξ).  

8) Αναβάθμιση λειτουργικών συστημάτων σε υπολογιστές σκηνών και studio ηχογραφήσεων. 

 

Β) Τμήμα ηλεκτρολόγων 

1) Καθαρισμός και πρωτοβάθμια συντήρηση εξοπλισμού σκηνών.  

2) Συντήρηση εξοπλισμού αποθήκης ηλεκτρολογικού τμήματος. 

3) Επισκευή παλαιών μηχανημάτων. 

4) Σκηνή «Παξινού»: Βελτίωση και συντήρηση του πίνακα PATCH και προσθήκη νέων γραμμών που να εξυπηρετούν την συγκεκριμένη διάταξη της σκηνής.  

5) Σκηνή  «Παπαδάκη»: πραγματοποιήθηκαν εργασίες για την μετεγκατάσταση των ντίμμερ στο παλαιό χειριστήριο.  

6) Σκηνή «Κοτοπούλη»: Στο τέλος καλοκαιριού και πριν την έναρξη της νέας σεζόν, θα πρέπει ολοκληρωθεί η αντικατάσταση των ντίμμερ που περιλαμβάνονται στην χορηγία ΙΣΝ.  

 

Γ) Κατασκευαστικά τμήματα και τμήματα σκηνής 

1) Κτίριο οδού Σατωβριάνδου: Κατασκευή ξύλινων βιβλιοθηκών αποθήκευσης αρχείου λογιστηρίου. Κατασκευή μεταλλικών βιβλιοθηκών για διευθέτηση αρχείου διοικητικών υπηρεσιών. 

2) Αίθουσα Εκδηλώσεων-Τσίλλερ: Συντήρηση τοιχοποιίας-αποκατάσταση ζωγραφικών λεπτομεριών 

4) Ρουφ: Καθαρισμός και διευθέτηση φροντιστηριακού υλικού.  

5) Αποθήκη Σχολείου και Ασπροπύργου: Καθαρισμός και διευθέτηση αποθηκών βάση υπογεγραμμένων πρωτοκόλλων καταστροφής παλαιών παραγωγών.  

6) Σχολείο-Δραματική Σχολή: Κατασκευή μεταλλικών στεγάστρων για υγρομόνωση στην Δραματική σχολή του Εθνικού Θεάτρου.  

7) Αποθήκη οπτικοακουστικού εξοπλισμού-Τσίλλερ: Κατασκευή μεταλλικού παταριού.  

8) Σχολείο Ειρήνης Παπά. 

Mετατροπή και διαμόρφωση ασκεπούς κτιρίου σε χώρο ανοιχτού θεάτρου και χώρων πολιτιστικών εκδηλώσεων με την ευγενική χορηγία του κοινοφελούς Ιδρύματος Ι. Σ. ΛΑΤΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑΝΝΑΣ ΛΑΤΣΗ 

 

AΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ 

  • ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΕΡΕΙΠΙΑ 

Η Ελλάδα με τα μάτια των ξένων ταξιδιωτών (16ος - 19ος) 

Σύνθεση / Επιμέλεια Κειμένου: Στέφανος Καβαλλιεράκης, Άγγελος Κουτσολαμπρόπουλος 

Σκηνοθεσία: Νατάσα Τριανταφύλλη 

 Σκηνικά: Εύα Μανιδάκη 

 Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη  

Μουσική: Λήδα Μανιατάκου 

 Κίνηση / Βοηθός Σκηνοθέτη: Δήμητρα Μητροπούλου 

Διανομή (αλφαβητικά): Πάρις Θωμόπουλος,  Ελευθερία Πάγκαλου,  Βασίλης Παπαδημητρίου,  Νατάσσα Σφενδυλάκη,  Αινείας Τσαμάτης,  Δήμητρα Χαριτοπούλου

 

  • ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ   

Μετάφραση-Διασκευή: Γιάννης Λιγνάδης 

Ιστορική Τεκμηρίωση-Επιμέλεια: Ανδρονίκη Μακρή 

Σκηνοθεσία: Βασίλης Παπαβασιλείου 

 Κοστούμια / Βοηθός Σκηνοθέτη: Νικολέτα Φιλόσογλου 

 Κίνηση: Ερμής Μαλκότσης 

Διανομή (αλφαβητικά): Αλεξάνδρα Αϊδίνη,  Μάνος Βαβαδάκης,  Κώστας Κοράκης,  Άγγελος Μπούρας,  Κατερίνα Πατσιάνη

 

  • ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΣ ΜΟΥ του Γ. Βιζυηνού (στην αγγλική γλώσσα) 

Σκηνοθεσία: Δανάη Ρούσσου  

Ερμηνεία: Ρένα Κυπριώτη  

Σύνθεση μουσικής: Νίκος Κυπουργός  

 Κοστούμια: Βάνα Γιαννούλα 

Συνεργάτιδα στη δραματουργία: Ειρήνη Βουρλάκου