Αθάνατη αγαπημένη

from 19/10 until 12/01
Duration: 75'
Κείμενο: Θάνος ροδίτης
Director: Άθας Θεολόγης
Σκηνογραφία: Άννα Καμπέρη
Κοστούμια: Άννα Καμπέρη
Φωτισμοί: Art focus
Μουσική: Άθας Θεολόγης (επιμέλεια)
Ερμηνεύουν: Άθας Θεολόγης, Αντρέας Κωνσταντινίδης και η Αναστασία Γκολέμα

Description

Ένα ψυχογράφημα του Ludwig van Beethoven σε πέντε σκηνές.

More

«Στη μουσική δεν υπάρχει δημοκρατία, υπάρχει μοναρχία και στη μοναρχία  γνωρίζουμε ποιος είναι ο μονάρχης» Μπετόβεν

Αθάνατη Αγαπημένη έτσι αποκαλεί στα γράμματα του o Μπετόβεν την Τζουλιέττα Γκουιτσιάρντι ,πρώην μαθήτρια και ερωμένη του, που της  έχει αφιερώσει την Σονάτα του σεληνόφωτος, γιατί νιώθει πως αυτοί οι δύο δεν είναι φτιαγμένοι για το θνητό έρωτα.

Ένα ψυχογράφημα του Ludwig van Beethoven σε πέντε σκηνές. «Στη μουσική δεν υπάρχει δημοκρατία , υπάρχει μοναρχία και στη μοναρχία  γνωρίζουμε ποιος είναι ο μονάρχης»  Μπετόβεν

Περίληψη - Βιέννη 1827

Ο Ludwig van Beethovenέχει υιοθετήσει τον ανιψιό του Karl Beethoven  που τον υπεραγαπά αρρωστημένα. Η σχέση αυτή τον έχει απομονώσει μουσικά και κοινωνικά από τον κόσμο της Βιέννης,  ώσπου εμφανίζεται στη ζωή τους, σαν από μηχανής Θεός,  η γραμματέας - συνθέτης Anna Cavatine  για να ανατρέψει τα πάντα και να επιφέρει ένα δημιουργικό χάος.

Μεταξύ των τριών, αναπτύσσεται ένα τριγωνικό παραλήρημα, μία σχέση μίσους και έρωτα, απόγνωσης και ελπίδας, σύγκρουσης και δημιουργίας.

«Όποιος σπέρνει Αγάπη τρυγάει Δάκρυα» ομολογεί ο Μπετόβεν

Ο Καρλ ο υιοθετημένος γιός του Μπετόβεν ο οποίος ζει μέσα στην κραιπάλη και στο τζόγο και  ενώ πνίγεται από τον δύστροπο και αυταρχικό «πατερούλη» [Μπετόβεν] ερωτεύεται την Άννα, μέχρι του σημείου να θέλει να  γίνει και πιανίστας

Η Άννα που οραματίζεται να γίνει η πρώτη γυναίκα συνθέτης, έρχεται σαν γραμματέας να βοηθήσει στην αντιγραφή της ενάτης συμφωνίας τον Μπετόβεν ,όπου  τον ερωτεύεται και θα υπομείνει τα πάντα για τον ιερό σκοπό της.

Ο Μπετόβεν όντας κωφός, βρίσκει πάλι τον δημιουργικό του οίστρο με τον ερχομό της Άννας όπου συνεργάζονται μαζί πυρετωδώς να τελειώσει η Ενάτη συμφωνία, γιατί διαισθάνεται το τέλος του.

Όμως ,όπως τη μουσική του Μπετόβεν την χαρακτηρίζει η παλίρροια και η ανατροπή, έτσι κι εδώ ανατρέπονται τα πάντα. Ο Καρλ καταβεβλημένος, αποφασίζει να βάλει τέλος στη ζωή του και η  Άννα αποκαλύπτεται ότι δεν είναι απλώς μια γυναίκα γραμματέας- συνθέτης αλλά…….

Μέσα σ όλο αυτό το χάος με προοπτική, ο Μπετόβεν θα αναφωνήσει. « Χειροκροτείστε φίλοι μου η κωμωδία τελείωσε».

Photos

When & Where

Αλκμήνη

from 19/10 until 12/01
Αλκμήνης 8-12, Γκάζι
tel: 210 3428650 Email: [email protected] Website: www.theatro.gr

Tickets: 16 κανονικό και 12 φοιτητικό,
Αμεα , ανέργων, συνταξιούχων.
Πληροφορίες: 210 3428650

Days & Times
Δ
Τ
Τ
Π
Π
Σ 21:30
Κ 18:30

10 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πολύ ωραία παράσταση! Φωτίζει άγνωστες πτυχές από τον ιδιόρρυθμο βίο του Μπετόβεν. Μέσα από τις ρεαλιστικές εξαιρετικές ερμηνείες, την σκηνοθεσία, τα εύστοχα σκηνικά και κουστούμια μεταφερόμαστε αυτόματα στα " έργα και ημέραι" της μουσικής ιδιοφυΐας. Πλούσια παράσταση σε συναισθήματα! Ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση!

  2. Πολύ ωραία παράσταση με δυνατές ερμηνείες από τους πρωταγωνιστές Υπήρχε αρκετό χιούμορ, παράλληλα με τη θλίψη και τον πόνο των πρωταγωνιστών. Σκηνικό και μουσική εκπληκτικά που μεταφέρουν το θεατή στην εποχή που έζησαν οι ήρωες.

  3. Η ζωή του Λούντβιχ Βαν Μπετόβεν, γεμάτη πάθος, δημιουργικότητα και προσωπική τραγωδία, αποτελεί ανέκαθεν πηγή έμπνευσης για καλλιτέχνες και δημιουργούς. Μια νέα θεατρική παράσταση επιχειρεί να μεταφέρει τη συναρπαστική ιστορία του μεγάλου συνθέτη στη σκηνή, προσκαλώντας το κοινό σε ένα μουσικό ταξίδι γεμάτο συναισθήματα.Μέσα από τις εξαιρετικές ερμηνείες, τη δυνατή σκηνοθεσία και τη συγκλονιστική μουσική, μας προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά τον άνθρωπο πίσω από τα αριστουργήματα. Ευχαριστώ πολύ Θεατρομάνια!

  4. Μια παράσταση αισθημάτων και συναισθημάτων, που αποτυπώνει εναργως την "κατάρα" της ιδιοφυίας (και των οικείων της). Εξαιρετικές ερμηνείες, με τον Μαέστρο σε προεξέχουσα θέση να αποσπά την προσοχή σε κάθε σκηνή. Οι ηθοποιοί δεν ενσαρκώνουν απλώς τους χαρακτήρες - ανθρωπους, αλλά ερμηνεύουν ατόφια τα συναισθήματα που βιώνουν οι ρόλοι τους, ώστε, σε μια ανελέητη διαδοχή από κορυφώσεις να οδηγηθούν - και οδηγήσουν το κοινό μαζί τους - μέσα από τον πόνο και τη θλίψη, στο τελικό κρεσεντο, στο απόλυτο desideratum, ήτοι την ειρήνη και τη Χαρά. Εν τέλει, το μόνο που λείπει από το κοινό είναι, ίσως, να είχε διαρκέσει η παράσταση λίγο περισσότερο.
    Υποσημειωνεται ότι τα σκηνικά είναι μια μινιμαλιστική νίκη, ενώ, συνδυαστικά με τα κοστούμια, δεν θυσιάζεται ούτε η πιστότητα στην εποχή ούτε η αληθοφάνεια της κάθε σκηνής.