Η νεράιδα και το παλικάρι

Αρχείο Παίχτηκε από 28/11/2018 έως 17/03/2019
στο Broadway
Διάρκεια: 2:30 ώρες με διάλειμμα
Κείμενο: Λάκης Μιχαηλίδης
Διασκευή: Γιώργος Βάλαρης
Σκηνοθέτης: Γιώργος Βάλαρης
Σκηνογραφία: Μανόλης Παντελιδάκης
Κοστούμια: Έλενα Παπανικολάου
Φωτισμοί: Βασίλης Πλατάκης
Μουσική: Νίκος Ζωιδάκης (παραδοσιακή Κρητική μουσική)
Ερμηνεύουν: Μαρία Κορινθίου (Κατερινιώ), Παναγιώτης Πετράκης (Μανούσος), Σταύρος Νικολαίδης (Ενωμοτάρχης), Σπύρος Μεριανός (Ιερέας), Ευτυχία Φαναριώτη (Λενιώ), Ανδρέας Κωνσταντινίδης (Μανολιός) και στον ρόλο του Βροντάκη ο Κοσμάς Ζαχάρωφ.
Φιλική συμμετοχή: Πέτρος Ξεκούκης
Στον ρόλο της μητέρας Φουρτουνάκη η Χρυσούλα Διαβάτη
Στον ρόλο του πατέρα Φουρτουνάκη ο Γιώργος Κωνσταντίνου
Συμμετέχουν: Κων/νος Φρίγγας, Χρήστος Ιντζέογλου (χωροφύλακας), Άρης Δελαγραμμάτικας (Μαθιός)
Τραγουδούν: Νίκος Ζωιδάκης
Χορεύουν: Κρητικός χορευτικός Σύλλογος του Αντώνη Βασσάλου

Περιγραφή

η παράσταση «Η ΝΕΡΑΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ» που αγαπήθηκε και καταχειροκροτήθηκε από τους θεατές στο Θέατρο Broadway, αφού ολοκλήρωσε με μεγάλη επιτυχία τον κύκλο της, την χειμερινή σεζόν στην Αθήνα, ρίχνει αυλαία την ΚΥΡΙΑΚΗ 17 ΜΑΡΤΙΟΥ και ετοιμάζεται για περιοδεία σε Κρήτη και Θεσσαλονίκη.

Περισσότερα

ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ!

 ΦΟΥΡΤΟΥΝΑΚΗΔΕΣ Ή ΒΡΟΝΤΑΚΗΔΕΣ;

Η μάχη φέτος θα είναι ανελέητη και θα έχει γέλιο μέχρι δακρύων…!

 

Λίγα λόγια για την υπόθεση:

«Στην Κρήτη όπου διαδραματίζεται η ιστορία μας, οι βεντέτες έχουν την τιμητική τους. Έτσι λοιπόν οι δύο γνωστές και εύπορες οικογένειες οι Φουρτουνάκηδες και οι Βροντάκηδες, κρατώντας την παράδοση της βεντέτας ανα τους αιώνες,  είναι στα μαχαίρια. Δεν μιλούν, ούτε χαιρετούνται όταν ανταμώνουν και φυσικά προσπαθούν με κάθε τρόπο  να κρατήσουν μακριά τα μοναχοπαίδια τους μην τύχει και ειδωθούν και αγαπηθούν. Οι Βροντάκηδες έχουν ένα κανακάρη μορφονιό, τον Μανούσο (Παναγιώτη Πετράκη)  που σπουδάζει στην Αθήνα και οι Φουρτουνάκηδες επίσης έχουν μια μοναχοκόρη  την Κατερινιώ (Μαρία Κορινθίου), ένα αγοροκόριτσο μέν  «μπουκιά και συγχώριο» δε, που κρατάει την βεντέτα ζωντανή. Η προίκα εκείνη την εποχή επίσης είχε την τιμητική της… Έτσι οι Βροντάκηδες καλούν τον μοναχογιό τους στην Κρήτη να τον παντρέψουν με το Λενιώ, που είναι όσο «βαρέων βαρών» είναι και τα προικιά του. Οι Φουρτουνάκηδες από την άλλη, αρραβωνιάζουν το Κατερινιώ με τον ώριμο και μάλλον ασχημάντρα μέν άρχοντα του χωριού δε, τον Καπετάν Σκανταλάκη και το ρίχνουν στο γλέντι. Σ’αυτό το γλέντι μέλλει να συναντηθούν για πρώτη φορά το Κατερινιώ με τον Μανούσο και εκεί με την πρώτη ματιά ανθίζει ένας έρωτας μεγάλος ως σύγχρονοι Ρωμαίος και Ιουλιέττα ! ¨Ομως όλα αλλάζουν όταν αποκαλύπτεται η πραγματική ταυτότητα των δύο νέων, με ανατροπές, κωμικές εξελίξεις αλλά και δραματικές …. μέχρι να φθάσει η στιγμή που θα πούμε «και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα»,  σε ένα κρητικό γλέντι με την λύρα και τα τραγούδια του Νίκου Ζωιδάκη και της ορχήστρας του».

Ενορχήστρωση – Μουσική διεύθυνση: Νίκος Ζωιδάκης
Video design- προβολές:  Κάρολος Πορφύρης
Φωτογράφος: Πάνος Γιαννακόπουλος
Βοηθός σκηνοθέτης: Άρης Δελαγραμμάτικας
Διεύθυνση παραγωγής: Κατερίνα Μπερδέκα
Οργάνωση παραγωγής:  Κωνσταντίνος Λέλος
Παραγωγή: BroadwayShow  Productions
(ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΥΚΙΑΡΔΟΠΟΥΛΟΣ- ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΛΑΡΗΣ)

Φωτογραφίες

43 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΝΟΜΙΖΩ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ-ΦΑΝΑΡΙΩΤΟΥ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΜΙΚΡΟΥΣ ΒΕΒΑΙΑ ΡΟΛΟΥΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ-ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΚΤΟΣ ΕΝΟΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΣΤΟΡΑ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ Ν.ΖΩΙΔΑΚΗ.ΤΗΝ ΣΥΝΙΣΤΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗΝ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΩΡΑΙΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ.

  2. Ευχάριστη παράσταση! Η Κορινθίου μου άρεσε αρκετά, είχε δουλέψει πολύ τον ρόλο της κ είχε πετύχει ένα αρκετά καλό αποτέλεσμα. Παρ' όλα αυτά, κάποιοι από τους άλλους ρόλους θα μπορούσαν να έχουν διανεμηθεί με καλύτερο τρόπο κατά την γνώμη μου.
    Υ.Γ.: Ο Σταύρος Νικολαίδης κλέβει την παράσταση!!!

  3. Αγαπητοί θεατρόφιλοι,

    η παράσταση "Η νεράιδα και το παλικάρι" είναι ένα ευχάριστο διάλειμμα από την καθημερινότητα. Γνωρίζει κανείς εκ των προτέρων τί πρόκειται να δει. Η ιστορία είναι βασισμένη στην κρητική βεντέτα μεταξύ δύο οικογενειών και αποκτά ενδιαφέρον όταν αυτή σχετίζεται με ένα σαιξπηρικό έρωτα "Ρωμαίου και Ιουλιέτας" της εποχής της δεκαετίας του '60.
    Θεωρώ ότι αξιοποιήθηκε πολύ σωστά ο σκηνικός χώρος χωρίς βέβαια να αποδίδει πλήρως τον κινηματογραφικό διότι αυτό είναι ανέφικτο. Αναφέρω ενδεικτικά τον κυκλικό διάδρομο επί της σκηνής για να αποδώσει τον περίπατο του νέου Ενωμοτάρχη με τον αρχιφύλακα στο νησί, τα σπίτια, τη φυλακή και τα δύο μπαλκόνια. Αξιοσημείωτη είναι και η αξιοποίηση της πλατείας στο ανθρωποκυνηγητό του Σηφαλιού-Κατερινιού.
    Η επιλογή του καστ, κάτι που προσωπικά θεωρώ μαεστρία, είναι εξαιρετική. Συγχαρητήρια στον κο Βάλαρη και στην ομάδα του. Ξεκινώντας από τον αβανταδόρικο ρόλο του Ενωμοτάρχη, ο οποίος απογειώνεται από τον ταλαντούχο κο Νικολαΐδη, προκαλεί ακατάπαυστο γέλιο με το αγρινιώτικο ιδίωμα (λι και νι και μου αντί για μο, χαρακτηριστικά λέει "θα σας μουνιάσω"). Ο κος Μεργιανός, ο Ιερέας του χωριού, δημιουργεί ατμόσφαιρα κατάνυξης με τη φωνή του και την παρουσία του στις λίγες σκηνές που εμφανίζεται. Δύο ρόλοι που στην ταινία παίζονταν από ένα ζευγάρι αγαπημένο που το χώρισε ο θάνατος στην πραγματική ζωή και αναφέρομαι στους ρόλους της Λενιώς (Ευαγγελία Σαμιωτάκη) και του Σκανταλάκη ή Σκανταλάτση με την κρητική προφορά (Σπύρος Καλογήρου) αποδίδονται εξαιρετικά από την Ευτυχία Φαναριώτη που είχε παίξει έναν αντίστοιχο ρόλο, τηλεοπτικό αυτή τη φορά, της Ρόδης, στο "Καφέ της Χαράς" και από τον Πέτρο Ξεκούκη, ο οποίος εκτόξευε από το στόμα του φαγητό προς όλες τις κατευθύνσεις, ενώ μαζί με το Σταύρο Νικολαΐδη αποτελούν τους πιο αστείους χαρακτήρες του έργου που προκαλούν σταμάτητο γέλιο άμα τη εμφανίσει τους. Ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης (Μανούσος) πράγματι είναι ο παραγιός που δεν παίρνει και πολλές στροφές, που, ενώ όλοι έχουν καταλάβει τι συμβαίνει, αυτός αναρωτιέται με τη χαρακτηριστική φράση: "Σαν ποιον μοιάζει μωρέ; Σαν ποιον μοιάζει;" και, ενώ καυχιέται ότι δεν είναι πρωτάρης στο κλέψιμο, τελικά κλέβει τη μάνα αντί για τη Νεράιδα.
    Ήγγικεν η ώρα να κάνω μνεία στους πρωταγωνιστικούς ρόλους της Νεράιδας και του Παλικαριού. Ο ρόλος του Μανούσου ταιριάζει πάρα πολύ στον Παναγιώτη Πετράκη, αλλά η σωματικότητά του όχι τόσο. Ο ίδιος έχοντας ένα σώμα καλογυμνασμένο κινείται πιο χορευτικά στο χώρο, ενώ ο ρόλος απαιτεί μια πιο βαριά και στιβαρή κίνηση. Όμως, θεωρώ ότι στέκεται στο ύψος των περιστάσεων και ανταποκρίνεται με επιτυχία στο ρόλο και στις απαιτήσεις του διότι έχει τάλαντο που θεωρώ ότι αδικείται, καθώς θα έπρεπε να πρωταγωνιστεί σε Musical με την καταπληκτική φωνή που έχει και απέδειξε ότι έχει για ακόμα μία φορά, τραγουδώντας άρτι αφιχθείς στην Κρήτη και απέσπασε θερμό χειροκρότημα. Η Μαρία Κορινθίου από την άλλη δυστυχώς δεν απέσπασε χειροκρότημα όσες φορές κι αν τραγούδησε, αλλά και γενικά. Μπορεί ως κορίτσι-Κατερινιώ να μην έφερε τη φρεσκάδα που απαιτείτο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπήρχαν καλές στιγμές της, όπως αυτές που βρισκόταν με τους "γονείς" της και υποδυόταν τη δυναμική καπριτσιόζα κόρη τους, αλλά ως αγόρι ήταν απίστευτη. Σε όλη τη σκηνή που υποδύθηκε τον Σηφαλιό ήταν εξαιρετική. Προσωπικά μου έλειπε κάποιο ηχητικό εφέ για τον ναργιλέ, όπως υπήρχε στην ταινία. Μην ξεχνάμε ότι οι σκηνές των δύο γλεντιών χτίζονται πάνω στις ατάκες και στη στιχομυθία μεταξύ των μελλοντικών νεόνυμφων και για να αποδοθούν αυτές άρτια στον κινηματογράφο είναι απαραίτητες οι κοντινές λήψεις. Ειδικά στο κάπνισμα του ναργιλέ η Βουγιουκλάκη ωφελείτο λόγω το γκρο πλαν, κάτι που στην περίπτωση της θεατρικής απόδοσης από την κα Κορινθίου είναι ακατόρθωτο, εκτός από την περίπτωση των θεατών της πρώτης σειράς. Η σκηνή όμως, παρά τις τεχνικές ελλείψεις ήταν εξίσου αστεία και καλλιτεχνικά ενδιαφέρουσα.
    Τελευταίο άφησα τον κο Ζωιδάκη διότι ο πραγματικός πρωταγωνιστής είναι ο ίδιος με τη λύρα του, τη διάθεσή του να προσφέρει απλόχερα ψυχαγωγία και την ετοιμότητά του να συνδέσει το πρώτο με το δεύτερο μέρος μετα τη διακοπή του διαλείμματος και να σκαρφιστεί νέα μαντινάδα. Ο Κρητικός χορευτικός Σύλλογος του Αντώνη Βασσάλου δημιουργεί την αίσθηση πραγματικού παραδοσιακού γλεντιού και φέρνει τη νιότη που λείπει από το υπόλοιπο cast.
    Αφού μίλησα για νιότη και όχι δεν ξέχασα τον Γιώργο Κωνσταντίνου και τη Χρυσούλα Διαβάτη, η γενιά του παλιού ελληνικού κινηματογράφου δεν έλειπε. Ο κος Κωνσταντίνου έδειξε ταπεινότητα σε όλο του το παίξιμο, ακόμα και στην υπόκλιση. Η κα Διαβάτη υποδύθηκε τη μάνα και όχι την παραμάνα που προσωπικά δε βρίσκω κάποιο λόγο για την αλλαγή αυτή διότι το μόνο σκοπό που εντόπισα να εξυπηρετεί είναι ότι ξέρει να επιβάλλεται στον άντρα της, να έχει τον τελεύταιο λόγο και να παίρνει αυτή τις αποφάσεις, κοινωνικό στοιχείο που διατηρείται μέχρι τις μέρες μας, αφού στο σπίτι η γυναίκα κάνει κουμάντο κι ο άντρας απλώς βγαίνει έξω και κοκορεύεται για την επιβολή της τάξης και της πατριαρχίας στο σπιτικό του. Η χρήση του εν λόγω στοιχείου πάντα προκαλεί γέλιο διότι αποκαλύπτει μια αλήθεια που όλοι ξέρουν, αλλά κάποιοι δεν παραδέχονται διότι δεν τους συμφέρει. Όμως, έλειπε η στοργική φιγούρα της παραμάνας (σαιξπηρικό στοιχείο) που αποδόθηκε εξαιρετικά από την Τζόλυ Γαρμπή στην ταινία και είναι ο λόγος που η Νεράιδα έχει και ευαίσθητη πλευρά που είναι θαμμένη μέχρι να εμφανιστεί το παλικάρι, καθώς μέχρι τότε προβάλλει την πιο δυναμική πλευρά, αφού έχει μεγαλώσει σε μονογονεϊκή οικογένεια με ισχυρή τη φιγούρα του πατέρα της, ενώ περιστοιχίζεται μόνο από άντρες. Βέβαια, δεν μπορώ να μην αναφερθώ στα σχόλια εκτός κειμένου και στις ατάκες τις πιο πικάντικες της κας Διαβάτη, που μάλλον ήταν δικές της και που εμένα με ενόχλησαν διότι δεν πήγα να δω Ρέππα-Παπαθανασίου, αλλά αγαπημένο παλιό ελληνικό κινηματογράφο.
    Υ.Γ.: Έχοντας δει και τα "Χτυποκάρδια στο Θρανίο" μπορώ επιτέλους να απαντήσω στην ερώτηση που ταλανίζει πρώτα απ' όλα τους δημοσιογράφους και μετά το κοινό. Ποια ηθοποιός μεταξύ των Γερονικολού και Κορινθίου παίζει καλύτερα τους ρόλους της Αλίκης ή την ίδια την Αλίκη που υποδύθηκε τους συγκεριμένους ρόλους; Με βεβαιότητα σας απαντώ ότι η μεν κα Γερονικολού προσπάθηκε να μιμηθεί την παιδικότητα, μέχρι και τη φωνή της Βουγιουκλάκη, η δε κα Κορινθίου υποδύθηκε τη δυναμική κρητικοπούλα μοναχοκόρη, ενώ ελάχιστες ήταν οι φορές που μιμήθηκε τα εκφραστικά μέσα της Αλίκης, ενδεικτικά αναφέρω τη σκηνή που εμφανίζεται μαυροφορεμένη με το κόκκινο καπέλο και τη σκηνή που καπνίζει με επιτυχία τον ναργιλέ. Το μαλλί είναι το πραγματικό στοιχείο που μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι μιμήθηκε, αλλά και πάλι η ξανθομαλλούσα κόρη είναι σημαντικό στοιχείο του έργου, που έχει ως πρωταγωνίστρια τη Νεράιδα, την πιο όμορφη κρητικοπούλα που διαφέρει από όλες φέροντας τα μαλλιά αγγέλου και το χαρακτήρα αγοριού. Συμπερασματικά, χωρίς να κρίνω ποιά το έκανε καλύτερα, θεωρώ ότι το χειροκρότημα αποτελεί αποχρώσα ένδειξη για τη νίκη της Γερονικολού επί της Κορινθίου.
    Ευχαριστώ, Θεατρομάνια!!!

  4. Εξαιρετική παράσταση, ευχάριστη με πολλά στοιχεία από την Κρήτη. Παρότι η υπόθεση ήταν γνωστή από το ομώνυμο έργο, αποδόθηκε πολύ όμορφα στο θέατρο και την ευχαριστηθήκαμε πάρα πολύ. Πολύ καλές ερμηνείες, τέλεια μουσική και ο κος Ζωιδάκης με τη λύρα του.
    Ευχαριστούμε πολύ τη Θεατρομάνια για την ευκαιρία που μας έδωσε να την δούμε!!!!

  5. Παραχώρησα την πρόσκληση στους γονείς μου που έμειναν κατενθουσιαμένοι. όσο για τον θέατρο σαν χώρος τόσο και για την ίδια την παράσταση. Τους άρεσε πολύ η έμφαση που δόθηκε στο στοιχείο της Κρήτης, η αφήγηση σε όλη την διάρκεια του έργου από τον Ζωιδάκη και κορυφαία ερμηνεία θεώρησαν ότι ήταν του Σταύρου Νικολαΐδη. όσο για την πρωταγωνίστρια μου ανέφεραν χαραχτηριστικά ότι έκανε μία φιλότιμη προσπάθεια αλλά ως εκεί.

  6. Παρακολούθησα χθές την παράσταση Νεράιδα και το παλικάρι ,μια πολύ διασκεδαστική παράσταση δεν καταλαβαίνω τις τόσο αρνητικές κριτικές που βλέπω εδώ στη θεατρομάνια απο το κόσμο!!!Η Παράσταση μόνο βαρετή δεν ήταν ,πολύ διασκεδαστική με κρητικα τραγούδια και χορούς!!!Οσο για την ερμηνεία των ηθοποιών ηταν πολύ καλή δεν εχω κατι αρνητικό να προσάψω ίσως τονικά σε καποια σημεία φωναζαν παραπάνω απο οτι θα επρεπε αλλα εμένα προσωπικα δεν με ενόχλησε τόσο!!!Ευχαριστώ θεατρομάνια για το υπέροχο δώρο !!!!!

  7. Καταρχάς ευχαριστώ πολύ τη Θεατρομάνια για την πρόσκληση!
    Όσο για την παράσταση δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε ιδιαίτερα.
    Τα θετικά ήταν η ερμηνεία του Σταύρου Νικολαΐδη, του Κοσμά Ζαχάρωφ και των ηθοποιών που ενσάρκωναν τον "Μανολιό" και τον "Μαθιό" αντίστοιχα. Η δε παρουσία του κύριου Ζωϊδάκη ήταν αυτή που πιστεύω κράταγε ζωντανό το κοινό.
    Τα αρνητικά ήταν οι ερμηνείες και οι ατυχείς επιλογές άλλων ηθοποιών. Επίσης, όλοι οι ηθοποιοί καθ' όλη τη διάρκεια του έργου τσίριζαν χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερος λόγος.
    Προσωπικά βαρέθηκα.

  8. Ευχαριστώ Θεατρομάνια για τις προσκλήσεις. Σας εύχομαι καλή χρονιά και να μας συνοδεύεται πάντα στον μαγευτικό κόσμο του θεάτρου. Η παράσταση είναι μια μ ε τ ρ ι ό τ η τ α που διασώζεται μόνο ο Ζωϊδάκης και το χορευτικό...άντε και τα κοστούμια.

  9. Ειδα την παράσταση την Πέμπτη 3 Ιανουαρίου. Μου άρεσε πάρα πολύ και είχε πολύ πλάκα. Οι ηθοποιοί μας έκαναν να γελάμε όλη την ώρα και η ταινία δεν είχε σε τίποτα να ζηλέψει την παλιά κινηματογραφική παραγωγή του. Περάσαμε υπέροχα!

  10. Παρακολουθησα την παρασταση απο παραχωρηση της κ.Αναστασιας Εσσετε,την οποια και ευχαριστω παρα πολύ.Προκειται για μια εξαιρετικη παρασταση που προσφερει αφθονο γελιο καθ ολη τη διαρκεια.Περασα ενα υπεροχο μεσημερι Κυριακης!Καλή μας Χρονια με πολλες προσκλησεις!!!

  11. Παρακολούθησα την παράσταση Η ΝΕΡΑΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙ. Όλοι οι ηθοποιοί ήταν καταπληκτικοι . Ο Κ. Ζωιδακης μας ξεσήκωσε με τα κρητικά τραγούδια!!!! Πολλά συγχαρητήρια στον Κ. Βάλαρη για την υπέροχη διασκευή του έργου!!! Και πολλά ευχαριστώ για την δωρεά πρόσκληση που μου παραχώρησες theatromania. gr

  12. Καλημέρα και χρονια πολλα!! Παρακολουθήσαμε χθες την παρασταση ηταν εξαιρετικη, εφερε ολο το θεατρο σε κεφι και περισσοτερο μου αρεσε που δεν ηταν το εργο ακριβως πανομοιοτυπο με το αρχικο για να μη γινονται συκρισεις για ευνόητους λογους ευχαριστούμε πολύ για την προσκληση ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.

  13. Πολύ καλή παράσταση. Όλοι οι ηθοποιοί ήταν εξαιρετικοί. Ο Πέτρος Ξεκουκης που κάνει το Σκανταλακη ήταν απίθανος. Φυσικά την παράσταση κλέβει ο Ζωιδάκης και τα χορευτικά. Περάσαμε τέλεια.
    Ευχαριστώ θεατρομανια!!!