Το ημερολόγιο ενός τρελλού

Αρχείο Παίχτηκε από 19/10/2016 έως 18/01/2017
στο Eliart

2ος χρόνος παραστάσεων
Διάρκεια: 75'
Συγγραφέας: Νικολάϊ Γκόγκολ
Διασκευή: Δημήτρης Γιώτης
Σκηνοθέτης: Δημήτρης Γιώτης, Αλέξανδρος Κλημόπουλος
Ερμηνεύουν: Δημήτρης Γιώτης

Περιγραφή

«Έναν άνθρωπο μωρέ!! Αυτό χρειάζομαι έναν άνθρωπο. Να δω και να μιλήσω μ’ έναν άνθρωπο…. άντρα ή γυναίκα δεν έχει σημασία. Μ’ έναν άνθρωπο…..».

Περισσότερα

Στο Θέατρο Eliart επαναλαμβάνεται για δεύτερη χρονιά λόγω επιτυχίας,  το αριστούργημα του Νικολάϊ Γκόγκολ «ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΝΟΣ ΤΡΕΛΛΟΥ»

Στον ρόλο του Ποπρίστσιν ο Δημήτρης Γιώτης,  ένας ρόλος πρόκληση, καθώς μαζί του έχουν αναμετρηθεί σπουδαίοι πρωταγωνιστές του θεάτρου μας, όπως ο Δημήτρης Χορν, ο Θύμιος Καρακατσάνης, ο Κώστας Καρράς,  ο Λάκης Λαζόπουλος και ο Στάθης Ψάλτης. Παράλληλα όμως, η φετινή χρονιά ξεκινάει με την ικανοποίηση ότι η παράσταση «ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΝΟΣ ΤΡΕΛΛΟΥ» στο Θέατρο Eliart γνώρισε την αποδοχή κοινού και κριτικών.

Η μοναξιά του ουρλιάζει! Τόσο σημερινό και τόσο απειλητικά επικίνδυνο!

Σήμερα που ο άνθρωπος ζει μόνος του, πράττει μόνος του, διεκδικεί μόνος του, είναι επιτακτική ανάγκη να τονιστεί αυτή η τάση, που τον οδηγεί να κλείνεται ολοένα στον εαυτό του. Η πορεία στα σκοτεινά μονοπάτια της ψυχής του Ποπρίστσιν, η μάχη με τους προσωπικούς του δαίμονες μέχρι την «ελευθερία» του μυαλού, το «πέταγμα» της ύπαρξης για το Ανώτερο Εγώ του!

«Σαραντατρείς βουρδουλιές προσγειώθηκαν στην πλάτη μου… μωρέ και βασιλιάς να μην είμαι, άνθρωπος τον άνθρωπο γιατί να τον χτυπάει έτσι;»

Ένας κωμικοτραγικός ρόλος, που αφυπνίζει συνειδήσεις, ξυπνάει μνήμες και δημιουργεί ιδιαίτερα έντονα συναισθήματα σε κοινό και κριτικούς. Όπως στη ζωή, το γέλιο μπερδεύεται με το δάκρυ και το δάκρυ με τη χαρά της ζωής.

Μια κωμωδία βαθειά συναισθηματική με ένα φινάλε συγκινησιακό και απρόσμενο…

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Σκηνικά: Δέσποινα Βολίδη
Κοστούμια: Celebrity Skin
Φωτισμοί: Θανάσης Ρουμελιώτης
Μουσική επιμέλεια: Αλέξανδρος Κλημόπουλος
Φωτογραφίες: Δημήτρης Ευλαμπίδης
Art work: Γεράσιμος Αμπάτης
Έγχρωμες φωτογραφίες: Ζώης Τριανταφύλλου - Σφακιανάκης
Art work: Γεράσιμος Αμπάτης

Συνέντευξη με τον ηθοποιό Δημήτρη Γιώτη, από την παράσταση "Το ημερολόγιο ενός τρελλού"

34 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Απίθανη παράσταση!!!!Ο Δημήτρης Γιώτης ερμηνεύει με πολύ συγκινητικό τρόπο τον Ποπρίστσιν!Πολύ άξιος και ταλαντούχος.Στην αρχή ήμουν λίγο διστακτική, αλλά τελικά θεωρώ ότι ήτανε από τις καλύτερες παραστάσεις που έχω δει.
    Ευχαριστώ θερμά για την πρόσκληση!
    υγ. η παράσταση συνήθως αργεί λιγο να ξεκινήσει (20.15-20.20).

  2. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 30/11 ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΦΥΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΕΝΤΥΠΩΣΕΩΝ! ΕΝΑ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΓΚΟΓΚΟΛ ΜΕ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ...ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΡΙΑ Η ΔΙΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΙΩΤΗ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΘΗΛΩΤΙΚΗ!!!!Η ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΕΥΣΤΟΧΗ, ΕΝΩ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΕΔΙΝΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ ΤΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΑΡΜΟΖΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ!

  3. Χθες είδα το ημερολόγιο ενός τρελού. Ενα αριστουργηματικό κείμενο του Γκόγκολ αδρό, ευαίσθητο, μία κλωστή ανάμεσα στην πραγματικότητα και την εσωτερική ανικανοποίηση που οδηγεί στην τρέλα. Η παράσταση ειναι ένα σκέτο θέαμα.
    Ο Δημήτρης Γιώτης με την ερμηνεία μου έντυσε το φοβερό μονόλογο με το απέρριτο μιας κατάθλιψης στην αρχή. Ή εσωτερική τραγωδία που ακουμπούσε στους τοίχους με το κεφάλι του ο Γιωτης (ηθοποιού και σκηνοθέτη) να ακουμπά της ψυχασθένειας πάνω στον τοίχο. Ο χρόνος που όπου σιγά σιγά καταργείται ο χρόνος και μένει η νόσος να βασιλεύει, χάνεται σχεδόν όταν, ο ''άνθρωπος'' γονατίζει γιατί δεν αντέχει την αρρώστεια, ως ''βασιλιάς της ισπανίας'' της φαντασίωσης του, γίνεται και νιώθει ακριβώς τόσο ευάλωτος όσο ένα μικρό παιδί που καλεί τη μάνα, να χαθεί δηλαδή ο τρελός εκεί όπου χρόνος δεν υπάρχει, μιας και οι μέρες του ήταν η πορεία μιας εσωτερικής καταδίκης.
    Σκαλί σκαλί ο ηθοποιός βάζει το θεατή στο εσωτερικό της ψυχασθένειας, παίρνοντάς τον από το χέρι. σχεδόν λες και σου εξηγεί χωρίς λόγια.
    Τα συγχαρητήριά μου στον ηθοποιό Δημήτρη Γιώτη και ευχαριστώ το site "θέατρομανια", γιατί χάρη στο site κατάφερα να πάω χτες βράδυ στην παράσταση και να σας το προτείνω. Το σημείο της σκηνοθεσίας η επιλογή της μουσικής ήταν τόσο καλά επιλεγμένη μέσα στην παράσταση, που έδινε μία άλλη διάσταση στο έργο .
    ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΜΟΥ , και ευτυχώς που υπάρχουν τέτοιες λαμπερές παραστάσεις.

  4. Υπέροχη Παράσταση!!! Ενα εξαιρετικό κείμενο και μια συγκλονιστικη ερμηνία απο τον κύριο Γιώτη! Ένα πολύ όμορφο δώρο για την ονομάστική μου εορτή και ευχομαι χρόνια πολλά με την σειρά μου. Σας ευχαριστούμε για την πρόσκληση!

  5. Παρακολούθησα την παράσταση Πέμπτη 14/4 μετά απο παραχώρηση της φίλης Γιάννας Μαρνικα και την ευχαριστώ πολύ καθώς και την θεατρομανια,Ήταν ένας πολύ καλός και συγκλονιστικός μονόλογος του κ.Γιωτη.Φευγεις απο το θέατρο γεμάτος σκέψεις και συναισθήματα διάφορα για την μοναξιά του ανθρώπου και το κλείσιμο στον εαυτό του καθώς και την κατάληξη που εχει.

  6. Σε ευχαριστώ Theatromania για την πρόσκληση.
    Αλλά λόγω έκτακτου κωλύματος δε θα μπορέσω να παρακολουθήσω την παράσταση σήμερα.
    Αν κάποιος θέλει να πάει, η πρόσκληση είναι στο όνομα La Actrocantante. Το έργο ξεκινά στις 21:15.

    Υ.Γ.: Ελπίζω το σημερινό κώλυμα να μη μου στερήσει τη δυνατότητα να παρακολουθήσω άλλες παραστάσεις.
    Σας ευχαριστώ.

  7. Παρακολουθησα χτες την υπεροχη αυτη παρασταση με προσκληση του ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ . Συγκλονιστικη η ερμηνεια του Δ. Γιωτη . Πολυ καλη η σκηνοθεσια!!!Μετα το περας της παραστασης φευγεις γεματος εντονα συναισθηματα!!!

  8. Παρακολούθησα χθες την εν λόγω παράσταση στο θέατρο Eliart. Συγκλονιστική ερμηνεία του Δ. Γιώτη και εύστοχη σκηνοθεσία χωρίς υπερβολές πάνω στο κλασσικό κείμενο του Γκόγκολ. Μια από τις καλύτερες παραστάσεις που είδα τον τελευταίο καιρό. Ευχαριστώ τη θεατρομάνια για την διπλή πρόσκληση.