Συγγραφέας: Γιώργος Ηλιόπουλος
Σκηνοθέτης: Παναγιώτης Κακατσίδης
Σκηνογραφία: Από την ομάδα «Η πεταλούδα στο τελευταίο θρανίο»
Κοστούμια: Από την ομάδα «Η πεταλούδα στο τελευταίο θρανίο»
Ερμηνεύουν: Παναγιώτης Κακατσίδης, Αλεξία Αδαμαντίδου
Περιγραφή
Η θεατρική ομάδα «Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΘΡΑΝΙΟ» παρουσιάζει «Το κροκοδειλένιο Άρλεκιν», μια πρόβα-παράσταση, μια σουρεαλιστική κωμωδία με στοιχεία αποδόμησης, που βασίζεται στο έργο «Bed Time Stories» του Γιώργου Ηλιόπουλου, στον «Τεχνοχώρο Φάμπρικα» από 14 Ιανουαρίου 2018, κάθε Κυριακή στις 21:30 .
Περισσότερα
(Βασισμένο στο «Bed Time Stories» του Γιώργου Ηλιόπουλου)
ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΑΝΩ ΤΩΝ 15 ΕΤΩΝ
O Παναγιώτης, ένας τριανταεννιάχρονος διευθυντής σε πολυεθνική εταιρεία, κάνει αναδρομή της επαγγελματικής σταδιοδρομίας του. Πως κατάφερε να εξελιχτεί, τι υποχωρήσεις έκανε, τα χαμένα όνειρά του και οι επαγγελματικές φιλοδοξίες του. Κάνοντας αναδρομή στα παιδικά του χρόνια και την δύσκολη σχέση με τον πατέρα του, αναπολεί και αυτοδικαιολογείται για τη μετέπειτα εξέλιξη του ως «κροκόδειλος» στο καπιταλιστικό σύστημα.
Όπως ο κροκόδειλος που έρπεται στη ζούγκλα ψάχνοντας τα θηράματά του, έτσι και ο ήρωας μας έρπεται δόλια και καταχθόνια στη καπιταλιστική ζούγκλα, υποκρινόμενος με κροκοδείλια δάκρυα τον ευαίσθητο και ρομαντικό βιοπαλαιστή. Οι «κροκόδειλοι» λένε τραγούδια, είναι κοινωνικοί, και αγαπούν το ροζ χρώμα. Αυτό ωθεί τον ήρωα του έργου σε ένα αδυσώπητο αγώνα με τη συνείδησή του, με αποτέλεσμα να εξελιχτεί σε ένα στυγνό αριβίστα.
Εκμεταλλεύεται ακόμα και τους ομοφυλόφιλους, ενώ ο ίδιος δεν είναι, και τους χρησιμοποιεί για να καταφέρει να ανελιχθεί στη θέση του διευθυντή ενώ παράλληλα γοητεύει ηλικιωμένες γυναίκες, παντρεμένες και μη, με έχοντας τον ίδιο σκοπό. Πατάει επί πτωμάτων και γίνεται «Ο ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΟΣ».
Αρχικά, μην έχοντας ηθικό ενδοιασμό, μεταμορφώνεται σε ντετέκτιβ και ερωτοτροπεί, με στυλ «ροζέ», με ένα ανώτατο στέλεχος της εταιρείας, με σκοπό να τον εξολοθρεύσει και να τον μεταμορφώσει σε «δουλική πλύστρα».
Στη δεύτερη σκηνή εξετάζεται το φαινόμενο του trafficking και η ψυχολογική κατάσταση ενός θύτη-προαγωγού που διακινεί πόρνες σε διάφορα μαγαζιά της Αθήνας. Σωματεμπορία, διακίνηση ναρκωτικών και σεξουαλική εκμετάλλευση από χώρες κυρίως του Ανατολικού μπλοκ και της Αφρικής. Αυτός ο μονόλογος, σκοπίμως ερμηνευμένος από γυναίκα, καταδεικνύει την θηλυκή και συνάμα επικριτική στάση της γυναίκας, που από θύμα γίνεται θύτης, για τις ανάγκες του συγκεκριμένου ρόλου. Εάν βρισκόταν μια γυναικά στη θέση του εκμεταλλευτή-νταβαντζή ανθρωπίνων σωμάτων και ψυχών, πως θα αντιδρούσε, και τι χαρακτήρα θα διαμόρφωνε χρησιμοποιώντας την «λεκτική» ενός άντρα;
Πως θα της ταίριαζε αυτό το «ΑΡΣΕΝΙΚΟ ΚΟΣΤΟΥΜΙ»; Mήπως δεν υπάρχει τελικά φύλλο στους ρόλους; Mήπως ένας έμπορος σάρκας μπορεί να είναι και γυναίκα; Και στο παρελθόν έχουμε παραδείγματα, απλά τώρα τα πράγματα και οι καταστάσεις έχουν εξελιχτεί και μετασχηματιστεί. Ένας σύγχρονος θηλυκός εξάγγελος. Ρόλος - πρόκληση για τη γυναίκα ηθοποιό, αλλά και την γυναίκα θεατή!
Σουρεαλισμός και βαθιά ενδοσκόπηση του ασυνειδήτου στον καπιταλιστικό κόσμο, σε μια παγκοσμιοποιημένη κοινωνία. Μια σουρεαλιστική μαύρη κωμωδία με πτυχές κωμικό-δράματος Άρλεκιν. Το έργο γράφτηκε από τον Γιώργο Ηλιόπουλο το 1999. Δεκαοκτώ χρονιά μετά φαντάζει επίκαιρο, διαχρονικό και προφητικό για το 2018 που ζούμε. Άραγε μέχρι που μπορεί να φτάσει τον άνθρωπο η παγκοσμιοποίηση;
Όλα αυτά υπό το πλέγμα ΠΡΟΒΑΣ-ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ που διέπει την ομάδα τα τελευταία χρόνια επηρεασμένη από τον μεγάλο ψυχαναλυτή Καρλ Γιουνγκ, που έλεγε ότι το θέατρο είναι όνειρο. Και το όνειρο είναι θέατρο. Και αυτός που ονειρεύεται είναι ο ίδιος η σκηνή, ο ηθοποιός, το κοινό, ο υποβολέας ο σκηνοθέτης και ο κριτικός.
Φωτογραφίες: Βαγγέλης Ευαγγελίου
Διεύθυνση παραγωγής: Δημήτρης Τσαμάκος & ομάδα «Η πεταλούδα στο τελευταίο θρανίο»
Δημόσιες σχέσεις & επικοινωνία: Χρύσα Ματσαγκάνη, Κωνσταντίνος Πλατής
Facebook Page: https://goo.gl/V6XdQw
Ιδιαίτερη προσέγγιση σε αυτό που πραγματικά έκρυβε η παράσταση...
Καλή ερμηνείες, με σουρεαλιστικές έως και προσβλητικές κάποιες φορές προς το κοινό!!!
Μας άρεσε, αλλά θα έπρεπε, θεωρώ, να προσπαθεί με κάποια άλλη προσέγγιση να αφυπνίσει τον κόσμο... Ευχαριστούμε Θεατρομάνια!
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΙΑ ΕΛΕΕΙΝΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ.ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.ΒΡΩΜΑ ΚΑΙ ΔΥΣΩΔΙΑ.
Κατ΄αρχήν θα ήθελα να ευχαριστήσω τη θεατρομανια για τις προσκλήσεις και για την ευκαιρία που μας δίνει να παρακολουθούμε τα θεατρικά δρώμενα και να έχουμε άποψη γι αυτά. Το θεατρικό (μάλλον) που παρακολούθησα εχθές, ενώ θα μπορούσε να αποδώσει καλύτερα το μήνυμα που προσδοκούσε, δηλαδή την επιρροή της οικογένειας στην ψυχοσύνθεση των παιδιών και τη μετέπειτα εξέλιξή τους ως ενήλικες, λάθη που ίσως και εγώ ως γονιός άθελά μου κάνω και να μας προβληματίσει ώστε να διορθώσουμε λανθασμένες αντιδράσεις και συμπεριφορές - άλλωστε αυτό είναι το ζητούμενο στην υποκριτική τέχνη- αντίθετα παρουσίασε μία λανθάνουσα εικόνα παραβατικής συμπεριφοράς και αντίδρασης, σε σημείο -δεδομένου ότι και το κοινό ήταν γεμάτο άντρες- να αναρωτηθώ αν έχω έρθει σωστά σε θεατρική παράσταση ή σε κάποιο μοντέρνου τύπου οίκο ανοχής. Και πιστέψτε με δεν είμαι από τους ανθρώπους που σοκάρονται με τα βρώμικα λόγια. Άλλωστε για μένα δεν υπάρχουν βρώμικα λόγια, αλλά βρώμικα μυαλά, βρώμικα κίνητρα και βρώμικοι τρόποι να κάνεις εντύπωση μιλώντας προσβλητικά στο κοινό που θέλησε να παρακολουθήσει μία παράσταση ως θεατρόφιλος!
Απολαυστική παράσταση. Σουρεαλιστή κωμωδία.Εξαιρετικοί και οι δυο ηθοποιοί
Ευχαριστούμε για τις προσκλήσεις!
καταρχήν Δεν ήταν κωμωδία! οποιος θελει να παρακολουθησει κωμωδια να Μη τη δει. Δεν μου αρεσε καθολου, ηθελα να φυγω απ' τα πρωτα 10 λεπτα, αλλα ειπα ενταξει 60 λεπτα ειναι ολα κι ολα, θα κατσω να την δω...και τελικα δεν ηταν 60 λεπτα. ηταν τουλαχιστον 90. προσπαθουσε να βγαλει γελιο μεσω της εντονης βωμολοχιας κατι που με κουρασε και με αηδιασε. μπορει αν δεν ειχα παει με διαθεση να παρακολουθησω κωμωδια να ελεγα οτι ηταν μια καλη προσπαθεια να αποτυπωθει ενα εντονο κοινωνικο ζητημα της εποχης μας...αλλα δυστυχως δεν περασα καθολου καλα και περιμενα απλα να τελειωσει απο ευγενεια. δεν θα ηθελα να στεναχωρησω τον κειμενογραφο και τα παιδια σε καμμια περιπτωση αλλα τα κακα σχολια ειναι για να μας κανουν καλυτερους. ευχομαι σε καλυτερες επιλογες παιδια και συνεχιστε να κανετε αυτο που αγαπατε.
Η παράσταση δεν με ενθουσίασε ήταν όμως καλή. Ο Κακατσίδης ήταν καλός σε μερικές στιγμές αλλά νομίζω ότι η κοπέλα ήταν καλύτερη. Ενδιαφέρουσα παράσταση.
Πραγματικα πεθανα στο γελιο!Η παρασταση εχει δικο της ιδιαιτερο στυλ!Πολυ αμεσο!Γλυκοπικρο και ειρωνικο!Δεν ηξερες τι θα εβλεπες καθε στιγμη που παιζανε οι ηθοποιοι.Απροβλεπτο!Μου αρεσε πολυ!Πολυ καλη παρασταση!Ειναι για θεατες που τους αρεσει το μαυρο χιουμορ,και ο Σουρεαλισμος!Εντελως Avante garde!
[…] Πληροφορίες για την παράσταση: Εδώ […]
[…] Πληροφορίες για την παράσταση: Εδώ […]
ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ.
Ευχαριστώ θέατρομανια μέτρια παράσταση οι οικολόγοι έπαιζαν πολύ ωραία
Ηθοποιοί εννοώ
Μια πολύ καλη προσπάθεια των παιδιων!!!!Κάποιες στιγμές καταφέραμε να γελάσουμε αρκετα!!!
Η πραγματικότητα είναι αυτή κ ωμη!!!!Θα προτιμούσα λιγότερες βωμολοχίες κ αστεία περι σεξ
Όπως κ να εχειΘεατρομανία ευχαριστώ πολύ για την διπλη πρόσκληση
Ευχαριστώ πολύ για την διπλή πρόσκληση !!! Ιδιαίτερη παράσταση, με κάποια σκηνοθετικά κενά και το σενάριο απλό με έντονη βωμολοχία που άλλοτε είναι αστεία κι άλλοτε στα 90' του έργου κουράζει. Οι ερμηνείες των ηθοποιών καλές . Δυστυχώς ο χώρος του θεάτρου ήταν παγωμένος σχετικά , με πολύ υγρασία .
Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση
Η παράσταση είναι σκληρή ως προς το λόγο αλλά απεικονίζει την πραγματικότητα με ωμότητα , γεμάτη συμβολισμούς και νόημα,
Οι ερμηνείες των ηθοποιών είναι εξαιρετικές και συγχαρητήρια.
το μόνο που θα είχα να παρατηρήσω είναι ότι τα κενά ανάμεσα στις σκηνές διαρκούν παραπάνω απο ότι πρέπει
ΚΑΤΑ ΑΡΧΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΗ ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑ.
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΛΟΓΟΙ.Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΕΙ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΥ ΤΥΧΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΒΙΩΣΕΙ Η' ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΓΥΡΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΕΙ ΛΙΓΟ Μ' ΑΥΤΗΝ. Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΚΑΤΣΙΔΗ.ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΕΖΗ ΟΜΩΣ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΤΑΙ. ΚΑΛΗ ΚΑΙ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΟΥ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΔΥΟ ΦΥΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ. ΓΙΑ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΕΙ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ 60' ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 90'.
Οι ηθοποιοί έκαναν ότι μπορούσαν γι αυτό το έργο...
Και θα τους συγχαρώ για τις ερμηνείες τους....
Απαράδεκτη για εμένα τόση αθυροστομία που έκανε κάθε ιδέα συγγραφική και σκηνοθετική να βυθίζεται στα τάρταρα.....Κρίμα.....
Ενδιαφερον θεατρικη δουλεια!Αλλα θα σταθω κυριως στην ερμηνεια του πρωταγωνιστη!Παρα πολύ καλος ηθοποιος!Απιστευτα σκαμπανεβασματα της φωνης!Αλλαγες –Μεταμορφωσεις,από κυνικος καπιταλιστης σε μεθυσμενος,και σε κλοουν μετεπειτα!Η εντονη αναμνηση με τον πατερα του με συγκηνισε!Αντισυμβατικος ηθοποιος!
Σκηνοθετικα όμως θα ηθελε το εργο καποια μαζεματα.Αν και ειχε υπεροχες ιδεες ο σκηνοθετης!Ομως οι αλλαγες από τη μια σκηνη στην άλλη.Και στις συναντησεις του ηθοποιου που υποδυεται τον αριβιστα με την γυναικα πρωαγωγο.Εκει περιμενα περισσοτερη κειμενικη και σκηνοθετικη αναπτυξη.Η ιδεα να είναι το εργο Αρλεκιν εξαιρετικη!Τα σκηνικα θελανε βελτιωσεις.Σωστη η γυναικα ηθοποιος σε ρολο κοντρα.Καλη παρασταση!Ψαγμενη!
Απαράδεκτο!Κουραστικο!Οι μονολογοι του άντρα έκαναν κοιλιά και ηταν αρκετα ασυναρτητοι σε καποια σημεια....της γυναικας ηταν πολυ καλυτεροι και πιο σωστα δομημενοι και ας εκανε τον αντρα...το εκανε και το υποστηριζε πολυ καλα....!
Ομως αυτο που με πειραξε πιοοο πολυ ειναι οτι ενώ το αγαπημένο Θεατρομάνια λέει πως διαρκεί 60'... αυτό διαρκεί 90'!!! 9.30 λέει ξεκιναει...ξεκίνησε 9.50 και τελείωσε 11.20!!! Κυριακάτικα που τα δρομολόγια των ΜΜΜ κόβονται και μειώνονται το χουν βάλει τόσο αργά,αργούν να ξεκινήσουν,παρααργουν να τελειωσουν??? Να διορθωθει η αναγραφόμενη διάρκεια παρακαλώ....ωστε να ειναι εις γνωση του θυμ...θεατη!
Πολυ ιδιαιτερο θεατρικο, με "ξαφνικα" γελια. Σκληρη παρασταση, με φοβερο κυνισμο, και ηθοποιους να παιζουν το ρολο των τυπων του υποκοσμου, της διαφθορας και των "παταω επι πτωματων και πουλιεμαι προκειμενου ν'ανεβω". Αναποληση ζωης, σχεσης με πατερα και "ηθικη καταντια". Ο ρολος του μεθυσμενου αποδοθηκε τελεια, οπως και η γυναικα "σωματεμπορας"(πρωτοτυπο)!
Ο Παναγιώτης, ένας τριανταεννιάχρονος διευθυντής σε πολυεθνική εταιρεία, κάνει αναδρομή της επαγγελματικής σταδιοδρομίας του. Πώς κατάφερε να εξελιχθεί, τι υποχωρήσεις έκανε, τα χαμένα όνειρα του και οι επαγγελματικές φιλοδοξίες του. Κάνοντας αναδρομή στα παιδικά του χρόνια και τη δύσκολη σχέση με τον πατέρα του, αναπολεί και αυτοδικαιολογείται για τη μετέπειτα εξέλιξη του ως «κροκόδειλος» στο καπιταλιστικό σύστημα.
Όπως ο κροκόδειλος που έρπεται στη ζούγκλα ψάχνοντας τα θηράματα του, έτσι και ο ήρωας μας έρπεται δόλια και καταχθόνια στη καπιταλιστική ζούγκλα, υποκρινόμενος με κροκοδείλια δάκρυα τον ευαίσθητο και ρομαντικό βιοπαλαιστή. Οι «κροκόδειλοι» λένε τραγούδια, είναι κοινωνικοί, και αγαπούν το ροζ χρώμα. Αυτό ωθεί τον ήρωα του έργου σε ένα αδυσώπητο αγώνα με τη συνείδηση του, με αποτέλεσμα να εξελιχθεί σε ένα στυγνό αριβίστα.
Εκμεταλλεύεται ακόμα και τους ομοφυλόφιλους, ενώ ο ίδιος δεν είναι, και τους χρησιμοποιεί για να καταφέρει να ανελιχθεί στη θέση του διευθυντή ενώ παράλληλα γοητεύει ηλικιωμένες γυναίκες, παντρεμένες και μη, με έχοντες τον ίδιο σκοπό. Πατάει επί πτωμάτων και γίνεται «Ο κροκόδειλος».
Αρχικά, μην έχοντας ηθικό ενδοιασμό, μεταμορφώνεται σε ντετέκτιβ και ερωτοτροπεί, με στυλ «ροζέ», με ένα ανώτατο στέλεχος της εταιρείας, με σκοπό να τον εξολοθρεύσει και να τον μεταμορφώσει σε «δουλική πλύστρα».
Στη δεύτερη σκηνή εξετάζεται το φαινόμενο του trafficking και η ψυχολογική κατάσταση ενός θύτη-προαγωγού που διακινεί πόρνες σε διάφορα μαγαζιά της Αθήνας. Σωματεμπορία, διακίνηση ναρκωτικών και σεξουαλική εκμετάλλευση από χώρες κυρίως του Ανατολικού μπλοκ και της Αφρικής. Αυτός ο μονόλογος, σκοπίμως ερμηνευμένος από γυναίκα, καταδεικνύει τη θηλυκή και συνάμα επικριτική στάση της γυναίκας, που από θύμα γίνεται θύτης, για τις ανάγκες του συγκεκριμένου ρόλου. Εάν βρισκόταν μια γυναίκα στη θέση του εκμεταλλευτή- νταβαντζή ανθρωπίνων σωμάτων και ψυχών, πώς θα αντιδρούσε, και τι χαρακτήρα θα διαμόρφωνε χρησιμοποιώντας της «λεκτική» ενός άντρα;
Πώς θα της ταίριαζε αυτό το «ΑΡΣΕΝΙΚΟ ΚΟΣΤΟΥΜΙ»; Μήπως δεν υπάρχει τελικά φύλλο στους ρόλους; Μήπως ένας έμπορος σάρκας μπορεί να είναι και γυναίκα; Και στο παρελθόν έχουμε παραδείγματα, απλά τώρα τα πράγματα και οι καταστάσεις έχουν εξελιχθεί και μετασχηματιστεί. Ένας σύγχρονος θηλυκός εξάγγελος. Ρόλος- πρόκληση για τη γυναίκα θεατή!
Σουρεαλισμός και βαθιά ενδοσκόπηση του ασυνειδήτου στον καπιταλιστικό κόσμο, σε μια παγκοσμιοποιημένη κοινωνία. Μια σουρεαλιστική μαύρη κωμωδία με πτυχές κωμικο-δράματος Άρλεκιν. Το έργο γράφτηκε από τον Γιώργο Ηλιόπουλο το 1999. Δεκαοχτώ χρόνια μετά φαντάζει επίκαιρο, διαχρονικό και προφητικό για το 2018 που ζούμε. Άραγε μεχρι που μπορεί να φτάσει τον άνθρωπο η παγκοσμιοποίηση;
Όλα αυτά υπό το πλέγμα ΠΡΟΒΑΣ-ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ που διέπει την ομάδα τα τελευταία χρόνια επηρεασμένη από τον μεγάλο ψυχαναλυτή Κάρλ Γιουνγκ, που έλεγε ότι το θέατρο είναι όνειρο. Και το όνειρο είναι θέατρο. Και αυτός που ονειρεύεται είναι ο ίδιος η σκηνή, ο ηθοποιός, το κοινό, ο υποβολέας, ο σκηνοθέτης και ο κριτικός.
από artic.gr
Οι βρισιές στο έργο αποτυπώνουν κ τονίζουν το πως νιώθει. Την υπεροψία κ την αλαζονεία του δυνατού. Η σκηνή του μεθυσμενου συγκλονιστική. Αναφέρει τις τραυματικές εμπειρίες που είχε παιδί κ πόσο ρόλο έπαιξε στη ζωή του ο ακραίος αυταρχικός πατέρας του.
Οι ηθοποιοί εξαιρετικοί. Συγχαρητήρια.
Για όσους δεν τους άρεσαν οι βρισιές θα τους συμβούλευα
να πάνε ΕΚΚΛΗΣΊΑ να προσευχηθούν.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ για τις προσκλήσεις..
Πολή καλή υποκριτική από τους ηθοποιούς! Δυνατές στιγμές γέλιου και δράματος!! Σίγουρα μια παράσταση διαφορετική από τις άλλες!!! Συγχαρητήρια στους συντελεστές!!! Φαίνεται δουλεμένη σκηνοθετικά παράσταση που οι βωμολοχίες παρόλο που ξενίζουν μερικούς δεν είναι ασχετές από τα πεπραγμένα του έργου!!!
ΚΑΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.
ΑΝΟΥΣΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ. ΑΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΟ..
Χάσιμο χρόνου δυστυχώς.
Η παράσταση και οι αντιδράσεις των θεατών παρουσίαζαν ενδιαφέρον παρά το αδύναμο, με άσκοπες επαναλήψεις, κείμενο.
Παρακολούθησα χτες το βράδυ την παράσταση.Εμένα προσωπικά μου άρεσε και ας είχε βρισιές κάθε λίγο και λιγάκι.Υπήρξαν αρκετές στιγμές που γέλασα.Δε θεωρώ απαραίτητα ότι οι βρισιές μείωναν το κείμενο ή τους ηθοποιούς παρά εξυπηρετούσαν αυτό που γινόταν.
Το κείμενο όσο να ναι σε κάνει να καταλαβαίνεις ότι το σύστημα και οι καταστάσεις σε κάνουν θέλοντας και μη να κάνεις πράγματα που δε σου ταιριάζουν,να εκμεταλλεύεσαι τους γύρω σου για να πετύχεις αυτό που θέλεις και να μην αφήνεις κανέναν να σε κάνει ότι θέλει.Μία παράσταση με διαφορετική θεματική,σοβαρή,για τα επαγγελματικά και το trafficking,μια ωμή πραγματικότητα.Οι ερμηνείες των ηθοποιών πολύ καλές.Θα συμφωνήσω ότι ίσως το κείμενο δεν συνδεόταν σε κάποια σημεία και προσπαθούσαν να βρω μια λογική συνοχή.
Όσοι σκοπεύετε να πάτε να την δείτε να είστε προετοιμασμένοι για βρισιές.(δε θεωρώ ότι βρίζουν εμάς οι ηθοποιοί αλλά είναι για τις ανάγκες των ρόλων,για να φωτιστούν κάποια σημεία του χαρακτήρα των ρόλων τους,μη τα ισοπεδώνουμε όλα πια)
Μπράβο στους ηθοποιούς για το θάρρος τους.
Θίγει σημαντικά θέματα.
Επιπλέον δεν διαρκεί μία ώρα.Ξεκίνησε στις 22:00 με τις όποιες καθυστερήσεις και τελείωσε στις 23:30.
Χαλαρή παράσταση, αρκετές φορές έπιασα τον εαυτό μου να γελάει. Ευχαριστούμε την ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ !!
Η παράσταση έχει πολύ συγκεκριμένο target group,ΔΕΝ είναι για όλους και πρέπει να τονίζεται στην περιγραφή του έργου. Οι ερμηνείες καλές αλλά το κείμενο χρειάζεται βελτιώσεις (επειγόντως). Όταν το 90% των λέξεων της πρώτης πράξης είναι βωμολοχίες υπάρχει θέμα. Δεν νοείται ο ηθοποιός να βρίζει θεατές, ο κόσμος πάει στο θέατρο για να αποκομίσει κάτι, ούτε για να τον βρίζουν ούτε για να γελάει ο κόσμος σε σε βάρος του. Το θέατρο ήταν γεμάτο και μέσα στα 20 πρώτα λεπτά 4 θεατές έφυγαν. Το θέμα του έργου είναι σοβαρό και το έργο μπορεί να γίνει πολύ καλό αν βελτιωθεί το κείμενο. Ευχαριστούμε για τις προσκλήσεις.
Οι ερμηνείες των ηθοποιών ήταν πολύ καλές. Υποστήριξαν το σενάριο και μας έπεισαν ότι τους αρέσει ο κροκόδειλος. Ιδιαίτερη παράσταση με εναλλαγές γέλιου και δράματος. Ευχαριστούμε την ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ !!
Η παράσταση συνάδει με τον χαρακτηρισμό σουρεαλιστική, ίσως όχι με αυτόν της κωμωδίας, ενώ εγώ θα πρόσθετα και τον χαρακτηρισμό "αποκαλυπτική" με υλικό την ψυχοσύνθεση του σύγχρονου Έλληνα.
Οι ερμηνείες ήταν αρκετά καλές, αλλά θα επαινέσω λίγο περισσότερο αυτήν της κοπέλας ηθοποιού, κυρίως λόγω της ιδιαιτερότητας του ρόλου, που απαιτούσε μεταπτώσεις μεταξύ των δύο φύλων.
Γενικά:
Αν αισθάνεστε άβολα με τις βωμολοχίες, αποφύγετε την παράσταση. Έχει πολλές.
Αν έχετε γνώση του τι κόπο απαιτεί η δουλειά του ηθοποιού, πηγαίνετε να την δείτε και κρίνετέ την με επιείκια. Κάτι θα αποκομίσετε.
Ευχαριστώ την "Θεατρομάνια" για την πρόσκληση.
Συγχαρητήρια στους ηθοποιούς! Η βωμολοχια του σεναρίου υπερβολική. Ευχαριστούμε Θεατρομάνια!
Παρακολουθησα την παρασταση με προσκληση του ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ. Καλή υποκριτική από τους ηθοποιούς! Δυνατές στιγμές γέλιου και δράματος!Ιδιαιτερη παράσταση , διαφορετική από τις άλλες!
Ευχαριστώ πολύ για τις προσκλήσεις. Όσο για την παράσταση, έχω την εντύπωση
πως έλειπε μια πράξη και αυτό μου άφησε ένα κενό. Κατά τ'άλλα ο σκηνοθέτης -
ηθοποιός έπαιξε πολύ καλά, μπράβο του!
Όμως ρεαλισμός ωμή πραγματικότητα.Είτε μας αρέσει είτε δεν μας αρέσει.Ωραίες ερμηνείες.Ευχαριστούμε πολύ για τις προσκλήσεις.
πολύ καλή παράσταση
Έκλαψα....από απόγνωση.Νομιζω βγήκα πιο έξυπνος απο την παράσταση βλέποντας οτι κάποιοι θεωρούν αστείες τις βωμολοχίες και τα αστεία περί σεξ. Κρίμα για τους ηθοποιούς οι οποίοι ήταν πραγματικά αξιόλογοι και δέχτηκαν να παίξουν αυτή την παράσταση. Σέβομαι κάθε παράσταση και προσπάθεια αλλά κρίμα.....
.οι ερμηνείες ήταν πολυ καλες και των δύο ηθοποιών και ίσως σε ένα άλλο κείμενο να αναδεικνύονταν ακόμα καλύτερα , καθώς δεν τους βοηθούσε το κείμενο,το οποίο δεν ήταν καπως ασυνάρτητο.παρολα αυτά χαιρόμαστε να υπάρχουν παραστάσεις και ευχαριστούμε 🙂