Επιμέλεια συνέντευξης: Κωνσταντίνος Πλατής
Πείτε μας λίγα λόγια για το ρόλο σας.
Λεωνίδας Κακούρης: Υποδύομαι τον Ριτσαρντ Τσίνερ, έναν ιδιαίτερα "μυστικοπαθή" τύπο, του οποίου το ταξίδι Οστάνδη-Βελιγράδι γίνεται σημαδιακό καθώς τελειώνει με βίαιο τρόπο. Και γύρω από αυτόν ένας κόσμος που βράζει .
Έρη Παπαγαλάνη: Η Τζάνετ είναι το αντικείμενο του πόθου της διάσημης δημοσιογράφου της εποχής. Μια νεαρή γραμματέας που ανέρχεται στην ανώτερη τάξη και την καλή ζωή, χρησιμοποιώντας την εξουσία που ασκεί η «γοητεία» της. Πιστή στα θέλω της με απόλυτο ρεαλισμό, καταδεικνύει την χρήσιμοθηρία των ανθρώπινων σχέσεων.
Πείτε μας λίγα πράγματα για την εμπειρία σας να παίζετε μέσα σε ένα βαγόνι τρένου. Τι αλλάζει σε σχέση με την σκηνή;
Λεωνίδας Κακούρης: Για όποιον ηθοποιό δεν το έχει δοκιμάσει είναι εμπειρία. Πιο κοντά στον θεατή δεν γίνεται. Η Υποκριτική σε τόσο κοντινή απόσταση απαιτεί όμως Αλήθεια, ακρίβεια, πειθαρχία και ικανότητα να αντιμετωπίσεις το απρόβλεπτο.
Έρη Παπαγαλάνη: Το να παίζεις μέσα σε ενα βαγόνι τρένου ειναι μια ευχάριστη εμπειρία, που κρατα την αδρεναλίνη του ηθοποιου στα ύψη καθ´όλη την διάρκεια της παραστασης. Είναι το θέατρο που δεν επιδέχεται λάθη, παιξίματα, ναρκισσισμό. Η ανάσα του θεατή ακουμπά πάνω στον ηθοποιό και απαιτεί αλήθεια, άνοιγμα, μοίρασμα. Τα βλέμματα των θεατών γίνονται «συνωμότες» των ηρώων ως την έκβαση του ταξιδιού.
Πως ήταν η συνεργασία σας με την Τατιάνα Λύγαρη;
Λεωνίδας Κακούρης: Πολύ δημιουργική . Μια ανήσυχη καλλιτέχνις, που παρά τις αντιξοότητες, κάνει το δικό της ουσιαστικό ταξίδι στην Τέχνη και τον Πολιτισμό.
Έρη Παπαγαλάνη: Η κα Λύγαρη είναι μια καλλιτέχνιδα με υψηλό αίσθημα ήθους προς την τέχνη που υπηρετεί και τους ανθρώπους που συμπορεύεται. Φέρει τη γοητεία της ντίβας, τη σιγουριά της καλλιτεχνικής της πορείας, τη δοτικότητα ανθρώπου χορτάτου. Εμπνέει αυτοπεποίθηση στον ηθοποιό οδηγώντας τον να κατανοήσει κ να εμπιστευτεί τα προσωπικά του «εργαλεία».
Η κοντινή επαφή με το κοινό κι οι αντιδράσεις τους σας αποσπούν την προσοχή;
Λεωνίδας Κακούρης: Αλίμονο αν αφεθείς και χάσεις τη συγκέντρωση σου σε όποια σκηνή πόσο μάλλον στο βαγόνι. Πρέπει να είσαι ο ρόλος πέρα και πάνω από κάθε συνθήκη. Το βλέμμα σου δεν μπορεί απλώς να περιφέρεται ... Πρέπει να υπάρχει . Βιωματικά .Αλλιώς ο ήρωας που παίζεις γίνεται περιγραφή.
Έρη Παπαγαλάνη: Ακριβώς επειδή οι αποστάσεις έχουν μηδενιστεί καλούμαστε να είμαστε απόλυτα πειθαρχημένοι αφήνοντας την αίσθηση της ελευθερίας στους θεατές.
Πληροφορίες για την παράσταση: Εδώ
[…] άρθρο Συνέντευξη με τον Λεωνίδα Κακούρη και την Έρη Παπαγαλά… εμφανίστηκε πρώτη φορά στο […]